Beste Tweakers
Daarnet zet ik mijn pc aan zoals anders ... ineens is mijn resolutie 1920x1080.
Ik dacht 'hmm, wat is er nu misgelopen', dus ik herstart
Nu staat mijn scherm ineens op 1600x1200 en dat is ook de maximale resolutie die ik kan instellen.
Drivers erafgegooid en opnieuw opgezet ... haalde niks uit.
Dan maar direct de grove middelen dacht ik zo, paar dingetjes backuppen nog en de Vista-dvd erin.
Intel chipset driver derop, catalyst 8.12, reboot --> Nog altijd gehandicapt
Ik had al gemerkt dat de laatste dagen mijn grafische kaart net iets warmer leek te worden om hetzelfde te doen... fan 45% werd ze plots een verschrikkelijke 110°C tijdens GRID, terwijl vroeger de maximumtemperatuur toch wel op 75 graden lag bij die fanspeed. Nochtans niets veranderd de laatste dagen, ook geen last van stof...
Is mijn grafische kaart nu dood, want ze *wil* geen 1920x1200 meer tonen?
Alvast bedankt
- T.
Edit: oja, ook via catalyst zelf gaat het niet, mochten jullie dat gaan voorstellen...
Daarnet zet ik mijn pc aan zoals anders ... ineens is mijn resolutie 1920x1080.
Ik dacht 'hmm, wat is er nu misgelopen', dus ik herstart
Nu staat mijn scherm ineens op 1600x1200 en dat is ook de maximale resolutie die ik kan instellen.
Drivers erafgegooid en opnieuw opgezet ... haalde niks uit.
Dan maar direct de grove middelen dacht ik zo, paar dingetjes backuppen nog en de Vista-dvd erin.
Intel chipset driver derop, catalyst 8.12, reboot --> Nog altijd gehandicapt
Ik had al gemerkt dat de laatste dagen mijn grafische kaart net iets warmer leek te worden om hetzelfde te doen... fan 45% werd ze plots een verschrikkelijke 110°C tijdens GRID, terwijl vroeger de maximumtemperatuur toch wel op 75 graden lag bij die fanspeed. Nochtans niets veranderd de laatste dagen, ook geen last van stof...
Is mijn grafische kaart nu dood, want ze *wil* geen 1920x1200 meer tonen?
Alvast bedankt
- T.
Edit: oja, ook via catalyst zelf gaat het niet, mochten jullie dat gaan voorstellen...
[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 27-12-2008 13:31 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 | M4 Mac Mini | M1 MBA | DS415+ 40 TB SHR | VW ID.4 sadbox | 7.200 Wp O/W | Venus A 6,24 kWh