Ik moet binnenkort mijn telefoon-abo verlengen/stopzetten (en een nieuwe afsluiten). Nu ben ik erg benieuwd welke telefoons de echte aanraders zijn. Natuurlijk verschilt dit per persoon, maar ik had graag jullie meningen en aanraders. Wel ben ik op zoek naar een vrij moderne telefoon met de volgende opties:
- een > 3.2 megapixel camera met (het liefst) xenon flits (xenon/LED is geen enorm struikelblok)
- een goed werkend navigatiesysteem (is de C905 dan een goede optie?)
- redelijke snelheid van telefoon (mn huidge HTC Touch is nu niet bepaald de snelste)
- OS maakt niet zoveel uit, maar liever geen Windows Mobile meer
- Geen stylus om te bedienen, als er een touchscreen op de telefoon zit, dan ene die helemaal met de vinger te bedienen is
- het liefst een telefoon die gratis is bij 20/25 euro per maand (incl. internet)
Ikzelf ben na enig speurwerk op de volgende telefoon gekomen (hoewel ze nog niet allemaal uit zijn):
- Nokia N95 8GB
- Nokia N85 (buiten budget ben ik alleen bang?)
- Nokia N97 (idem dito)
- SE C905
- Misschien heb je een aanrader!
Misschien wel een Samsung, hoewel... er waren enige minpunten aan mn oude D600
SE heeft wel mooie en makkelijke telefoons, maar hoe is de navigatiesoftware. Op Symbian is er volgens mij meer gratis navigatiesoftware (Nav4All?). Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen want er zijn zoveel topics en zoveel leesvoer.
- een > 3.2 megapixel camera met (het liefst) xenon flits (xenon/LED is geen enorm struikelblok)
- een goed werkend navigatiesysteem (is de C905 dan een goede optie?)
- redelijke snelheid van telefoon (mn huidge HTC Touch is nu niet bepaald de snelste)
- OS maakt niet zoveel uit, maar liever geen Windows Mobile meer
- Geen stylus om te bedienen, als er een touchscreen op de telefoon zit, dan ene die helemaal met de vinger te bedienen is
- het liefst een telefoon die gratis is bij 20/25 euro per maand (incl. internet)
Ikzelf ben na enig speurwerk op de volgende telefoon gekomen (hoewel ze nog niet allemaal uit zijn):
- Nokia N95 8GB
- Nokia N85 (buiten budget ben ik alleen bang?)
- Nokia N97 (idem dito)
- SE C905
- Misschien heb je een aanrader!
Misschien wel een Samsung, hoewel... er waren enige minpunten aan mn oude D600
SE heeft wel mooie en makkelijke telefoons, maar hoe is de navigatiesoftware. Op Symbian is er volgens mij meer gratis navigatiesoftware (Nav4All?). Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen want er zijn zoveel topics en zoveel leesvoer.