Gisteren heb ik mijn nieuwe Samsung F1 750GB geinstalleerd naast mijn oude raid-0 setup van 2x160 GB Samsung. In windows werkt alles goed maar wanneer ik een game wil spelen krijg ik ineens heel slechte framerates (in Warhammer Online en GTA4).
De games zijn geinstalleerd op mijn raid setup , de nieuwe hdd is eigenlijk alleen bedoeld als storage dus ik kan me moeilijk inbeelden dat dit iets te maken kan hebben met mijn nieuwe drive.
Ik heb wel mijn 8800GT moeten verwijderen voor mijn nieuwe drive in de drivebay te kunnen krijgen , maar die heb ik netjes terug geplaatst. Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben ?
C2D E6400
P5B Deluxe
Gainward 8800GT
4 GB OCZ Reaper
2x Samsung 160 GB in Raid-0
1 x Samsung 750 GB F1
De games zijn geinstalleerd op mijn raid setup , de nieuwe hdd is eigenlijk alleen bedoeld als storage dus ik kan me moeilijk inbeelden dat dit iets te maken kan hebben met mijn nieuwe drive.
Ik heb wel mijn 8800GT moeten verwijderen voor mijn nieuwe drive in de drivebay te kunnen krijgen , maar die heb ik netjes terug geplaatst. Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben ?
C2D E6400
P5B Deluxe
Gainward 8800GT
4 GB OCZ Reaper
2x Samsung 160 GB in Raid-0
1 x Samsung 750 GB F1