Even heel kort door de bocht het verhaal:
- 4 maanden geleden ongeluk gehad
- Nog een weekje of 2 gewoon door gereden op de scooter
- laten repareren met verzoek tot motorisch nakijken omdat ie rond de 1000km zat (scooterboer 1)
- motorische check zou door leverancier scooter moeten gebeuren, maar omdat ie op de 1000 zat.. etc.
- gerepareerd, schijnt niks aan de hand te zijn
- teller inmiddels 1900km
- ik sta even stil om gsm te beantwoorden
- motor loopt ineens dududu duu duu plof, stil.
- kickstarter of contact : niks
- laten repareren bij scooterboer 2, kleppen schijnen te strak te zitten: verbrand
- gerepareerd: 206 Euro.
De vraag, er vanuit gaande dat scooterboer 1 gaat tegenwerken (lees: ontkenning motorisch nagekeken) ben ik 206 Euro kwijt of kan Orion Direct (allrisks + wa) mij nog helpen hierbij?
Aub. geen reacties van: "vraag eerst maar even aan scooterboer 1", daar kom ik zo al achter. Ik bel ze zometeen.
- 4 maanden geleden ongeluk gehad
- Nog een weekje of 2 gewoon door gereden op de scooter
- laten repareren met verzoek tot motorisch nakijken omdat ie rond de 1000km zat (scooterboer 1)
- motorische check zou door leverancier scooter moeten gebeuren, maar omdat ie op de 1000 zat.. etc.
- gerepareerd, schijnt niks aan de hand te zijn
- teller inmiddels 1900km
- ik sta even stil om gsm te beantwoorden
- motor loopt ineens dududu duu duu plof, stil.
- kickstarter of contact : niks
- laten repareren bij scooterboer 2, kleppen schijnen te strak te zitten: verbrand
- gerepareerd: 206 Euro.
De vraag, er vanuit gaande dat scooterboer 1 gaat tegenwerken (lees: ontkenning motorisch nagekeken) ben ik 206 Euro kwijt of kan Orion Direct (allrisks + wa) mij nog helpen hierbij?
Aub. geen reacties van: "vraag eerst maar even aan scooterboer 1", daar kom ik zo al achter. Ik bel ze zometeen.
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)