Hallo iedereen!
AL OPGELOST
Ik heb IIS geïnstalleerd op Windows XP Pro. SP2. Als ik nu naar http://localhost/ ga moet ik een username en een password invoeren. Dit is alleen bij alle browsers die NIET Internet Explorer zijn
. Bij Safari zie ik al helemaal niks. Ik wil dit uitzetten. Ik heb alles al geprobeerd bij IIS->YOUR-0C9E4A6EE8->Standaardwebsite(Eigenschappen)->Mapbeveiling->Bewerken... maar ik kom er maar niet aan uit.
Als ik Cancel kies als Firefox vraagt voor username en password zie ik dit:
In windows zelf heb ik géén wachtwoord voor mijn account.
De naam van mijn computer is YOUR-0C9E4A6EE8
De naam van mijn windows account zeg ik hier liever niet.
Mijn instellingen bij IIS->YOUR-0C9E4A6EE8->Standaardwebsite(Eigenschappen)->Mapbeveiling->Bewerken... zijn als volgt:
Anonieme toegang (aan)
Gebruikersnaam: IUSR_YOUR-0C9E4A6EE8
Wachtwoord: (leeg)
Basis verificatie (uit)
Standaarddomein: (leeg)
Realm: (leeg)
Geïntegreerde Windows-verificatie (aan)
Ik heb Gegoogled, ge GoT-searched, op Helpmij.nl gekeken maar ik kon echt niks vinden.
Ik wil dit gewoon uit kunnen zetten, want het moet voor iedereen in het intranet beschikbaar zijn.
AL OPGELOST
Ik heb IIS geïnstalleerd op Windows XP Pro. SP2. Als ik nu naar http://localhost/ ga moet ik een username en een password invoeren. Dit is alleen bij alle browsers die NIET Internet Explorer zijn
Als ik Cancel kies als Firefox vraagt voor username en password zie ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| U bent niet gemachtigd voor het weergeven van deze pagina
U bent niet gemachtigd voor het weergeven van deze map of pagina met de referenties die u hebt opgegeven.
Ga als volgt te werk:
* Klik op de knop Vernieuwen om het met andere referenties te proberen.
* Neem contact op met de websitebeheerder als u van mening bent dat u deze map of pagina wel moet kunnen weergeven. Het e-mailadres of het telefoonnummer vindt u op de localhost introductiepagina.
HTTP 401.1 - Geen machtiging: Aanmelden mislukt
Internet Information Services
Technische informatie (voor ondersteuningsmedewerkers)
* Meer informatie:
Ondersteuning van Microsoft |
In windows zelf heb ik géén wachtwoord voor mijn account.
De naam van mijn computer is YOUR-0C9E4A6EE8
De naam van mijn windows account zeg ik hier liever niet.
Mijn instellingen bij IIS->YOUR-0C9E4A6EE8->Standaardwebsite(Eigenschappen)->Mapbeveiling->Bewerken... zijn als volgt:
Anonieme toegang (aan)
Gebruikersnaam: IUSR_YOUR-0C9E4A6EE8
Wachtwoord: (leeg)
Basis verificatie (uit)
Standaarddomein: (leeg)
Realm: (leeg)
Geïntegreerde Windows-verificatie (aan)
Ik heb Gegoogled, ge GoT-searched, op Helpmij.nl gekeken maar ik kon echt niks vinden.
Ik wil dit gewoon uit kunnen zetten, want het moet voor iedereen in het intranet beschikbaar zijn.