[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Het is wél het gedrag dat bedoeld is door de devvers toen die tag destijds gemaakt is. Het attribuut bij de quote tag is bedoeld om bronnen, dus URLs, mee op te geven. Al ben ik het op zich wel met je eens dat het wat vreemd aan doet. Misschien is het een idee om alleen teksten in URLs te veranderen die normaal ook door de parser als URL aangemerkt worden, en de rest gewoon als tekst weer te geven?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mjah, je kan er dus [url=tweakers.net]blaat[/url] door gebruiken, waardoor de code er automatisch blaat van maakt, wat op zich ook wel handig is NMe, maar misschien is het extra behulpzaam van de parser als 'ie ff naar het tld zou kijken.
* moto-moi kijkt met een schuin oog naar crisp
* moto-moi kijkt met een schuin oog naar crisp
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
tld? je bedoelt protocol neem ik aan?
Intentionally left blank
Nee 
protocol raadt je erbij, dat vind ik juist wel handig
Maar als je iets als het voorbeeld van de TS tegenkomt kun je aan de hand van zijn niet bestaande tld al raden dat het geen goed url is en negeren
protocol raadt je erbij, dat vind ik juist wel handig
Maar als je iets als het voorbeeld van de TS tegenkomt kun je aan de hand van zijn niet bestaande tld al raden dat het geen goed url is en negeren
mwa, als ik op tld moet gaan matchen dan kan ik met het vooruitzicht van custom tld's net zo goed gaan matchen op ^\S+\.[a-z]{2,}$
(en daarmee sluit je ip-adressen weer uit...)
Protocol-match vind ik sec gezien zuiverder en pas ik ook al op andere plaatsen toe.
Protocol-match vind ik sec gezien zuiverder en pas ik ook al op andere plaatsen toe.
Intentionally left blank
maar dan breek je oude quotes (en ik vind het huidige gedrag prima
)
(en die regexp is ook wel uit te breiden dat 'ie ip's pikt volgens mij
)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()