Toon posts:

[iPod] 80 GB model?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er zwaar over te denken om de ipod classic te halen. Nou vind het wel klote dat ze geen model met kleinere hd (40, 60 of 80 gb) hebben. Een Nano gaat tot 16 GB dus er zit een gapend gat tussen 16 en 120 gb. Een ipod touch vind ik namelijk veel te duur, ik wil alleen maar muziek afspelen namelijk.

Heeft enig idee of Apple nog van plan is om binnen afzienbare tijd een nieuwe ipod te lanceren met een hd van tussen de 40 en 80 gb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 23:09:
Ik zit er zwaar over te denken om de ipod classic te halen. Nou vind het wel klote dat ze geen model met kleinere hd (40, 60 of 80 gb) hebben. Een Nano gaat tot 16 GB dus er zit een gapend gat tussen 16 en 120 gb. Een ipod touch vind ik namelijk veel te duur, ik wil alleen maar muziek afspelen namelijk.

Heeft enig idee of Apple nog van plan is om binnen afzienbare tijd een nieuwe ipod te lanceren met een hd van tussen de 40 en 80 gb.
Er zitten 4 tientjes tussen de 16GB Nano en de 120GB classic (€189,- & €229,-). Toch niet zo een groot bedrag denk ik. Haal gewoon lekker een classic. Je kan beter ruimte over hebben dan te kort komen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zit wat in ja. Ik zit er over te denken misschien een 80GB 2ehands te halen, maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is ivm de accu ofzo, met zo'n investering ga ik niet zomaar 2ehands.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
iPods zullen in september wel weer een upgrade krijgen.. net zoals voorgaande jaren.. je kan dus nu prima een iPod kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan het me niet voorstellen dat Apple met én een iPod met hdd komt, én dan ook nog eens een dergelijk kleine hdd. Een draagbare mediaspeler met hdd is een beetje verleden tijd. Eigenlijk hebben alleen Apple en MS nog apparaten met hdd (en Archos, maar die heeft geen "standaard" mediaspelers). Waar je wel op zou kunnen wachten is een 32GB Nano'ish iPod die Apple wellicht nog eens uit gaat brengen. Het kan niet anders of de iPods komen allemaal in 32GB. Die kant gaat de PMD-markt wel op, namelijk.

Mocht je daar niet genoeg aan hebben dan zul je voor de Classic moeten gaan denk ik. Eventueel nog voor een andere PMD welke een uitbreidingsslot heeft. Daar kun je dan goedkope SDHC-kaartjes in stoppen om zo je geheugencapaciteit te verhogen. Theoretisch kun je door middel van intern geheugen + kaartje al 64GB halen, namelijk.

Ik zie overigens geen iPod met uitbreidingsslot komen. Gokje, maar het lijkt me niet waarschijnlijk.