Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista Remote X10

Pagina: 1
Acties:

• fabian92ff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 10:21
Hee,

Ik heb een computer met Vista Home Premium, daar zit ook media center op en deze bestuurde ik altijd met de X10 vista remote van medion. Nu heeft mijn o zo slimme broertje dezelfde pc, dus ook met dezelfde remote. Deze remotes hebben nu echter problemen.

Ik kan nu dus zijn computer met de mijne besturen en hij mijn computer met de zijne...
Dit is dus gigantisch irritant. Is er misschien een mogelijkheid om deze remotes op een andere frequentie in te stellen ofso? Dus de een op Channel A en de andere op Channel D?(verste van elkaar af qua frequentie)

Ik heb echter geen handleiding kunnen vinden ofso van de afstandsbediening.
Ik hoop dat een van jullie mij kunt helpen hiermee :?

Er staat achterop de remote het volgende: Medion OR24V RF Vista Remote Control P/N: 2003 5337 Made in China (where else?) :9 by X10.

Mvg,Fabian.

Verwijderd

Van remote wisselen ??

• fabian92ff
Nee, het is zo dat hij de mijne en zn eigen kan besturen en ik ook, omdat ze allemaal op dezelfde frequentie zitten. Dus als hij een zender omhoog gaat, gebeurt dat zowel bij hem en bij mij.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
X10 heeft de meest foute website ooit... 8)7 : http://www.x10.com/promotions/remotes_n.html
Dus ik denk dat er weinig kans op is dat je hem in kan stellen, je zou de remote open kunnen schroeven en de chips op kunnen googlen ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• fabian92ff
Ik heb het al gevonden :P heel mn comp afgezocht maar ik heb iets in configuratie scherm gevonden waarmee ik blijkbaar een verschillend kanaal kan instellen. 1 t/m 16. lijkt mij zeer onwaarschijnlijk eigenlijk zoveel channels maargoed, het werkt nu!:D

Toch bedankt!

Mvg, Fabian. :) en een Gelukkig 2009 alvast !!