Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]V&A feedback report

Pagina: 1
Acties:

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Hoi Devs :w

Ik zit de afgelopen dagen weer wat vaker in de V&A. Het feedback systeem waarmee je transacties kan waarderen is erg prettig, maar...
Wanneer ik een advertentie bekijk, weet ik niet of ik iemand al eens eerder beoordeeld heb. De enige manier is om zijn feedback door te spitten, maar dat is nogal omslachtig. Ik heb dit getest door een feedback te plaatsen (na een transactie) en daarna op een andere lopende advertentie te klikken.

Zou het niet makkelijk zijn om, in het geval je een ad bekijkt van iemand die je al eens beoordeeld hebt, een melding te krijgen van eerder gedane beoordelingen van de betreffende user?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of in je eigen V&A beoordelings gedeelte het getal achter Gegeven beoordelingen klikbaar maken wat vervolgens een lijstje geeft met jou gegeven beoordelingen of een lijstje met namen van users die je beoordeeld hebt en evt een getal er achter van het aantal beoordelingen, mocht je vaker met iemand zaken doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/vena-gegeven.jpg

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Is er iemand die hier wellicht een visie op los kan laten? Ik verwacht echt niet dat het vandaag al ingevoerd wordt hoor... ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Edmin schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:49:
Is er iemand die hier wellicht een visie op los kan laten? Ik verwacht echt niet dat het vandaag al ingevoerd wordt hoor... ;)
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Al zou het wel handig zijn als een devver of een PW mod hier iets zinnigs over zou kunnen zeggen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Ah, dat wist ik niet... mijn volgende topic:

[feat] LD in behandeling post?

;)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het is inderdaad een handige functie, echter is het niet aan de PW Admins om hier een beslissing over te vellen. De devvers doen dat en met hun het MT, je zult dus even hun reactie moeten afwachten.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Klinkt op zich als een zinnige toevoeging. Ik zal het hier eens aankaarten en kijken hoe 'men' er verder tegen aan kijkt.

Voor de andere devvers: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4034

[ Voor 26% gewijzigd door rob_erwt op 12-01-2009 15:00 . Reden: devtrack linkje ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1