Toon posts:

Vista eraf XP erop Asus x50n probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ken iemand die De meegeleverde Vista home premium eraf heeft gegooid,
XP erop heeft gezet en nu weer terug wil naar Vista maar hij krijgt een foutmelding.
edit }:O :
sorry voor de slechte beschrijving ik moest op dat moment dringend weg en heb snel besloten op post te klikken, de error is als volgt:
Vista start na de installatie en geeft volgens hem een rood scherm met witte letters de precieze text weet ik niet hij is namelijk bang om hem te rebooten 8)7 ik kan er maandag zelf naar kijken ik hoop dan meer te weten.

Need Help PLZ

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 23:18 ]

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:57
Wat voor een foutmelding krijgt hij dan? 8)7

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-12-2025
Dit hoort sowieso in WC en een beetje inzet van jouw kant mogen we toch wel verwachten? :o

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

We kunnen zonder foutmelding en dergelijke dan ook helemaal niks. Tsja, je kennis feliciteren met een RSOD (Red Screen Of Death) of iets dergelijks. Maar je verder helpen is gewoon onmogelijk met deze beperkte informatie die je ons geeft.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.