Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Java] Digitale handtekening niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het online rooster van mijn studie maakt gebruik van java met een plug-in genaamd oracle forms o.i.d.
Zo zou je het rooster dus via een link in internet explorer kunnen openen waarna er een nieuw niet-internet-explorer venster opent van die java applicatie.

Mijn probleem is nu dat java mij in dit nieuwe venster een beveiligings waarschuwing geeft met de melding dat de digital signature niet herkend wordt als een vertrouwde bron. (zie bijgevoegd plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/2857/javagi9.jpg

Vervolgens heb je geen enkele controle in die melding, en kun je nergens op klikken. De knoppen werken gewoon niet als je er op klikt, en met Tab en Enter kom je ook nergens. Het enige wat je er mee kan is het schermpje verplaatsen. Ik kan dus niet in het programma komen.

Is er een manier om die handtekening controle over te slaan door het uit te zetten of een uitzondering of iets dergelijks toe te voegen? Ik heb de nieuwste versie van Java en ik heb gezocht in de instellingen van java, maar ik kan zoiets niet vinden.