Toon posts:

[iTunes] Irritante play/pause bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: als ik een nummer in afspeellijst X op pauze zet en ik ga even naar me bibliotheek, dan blijft 'ie niet op pauze staan. Hij springt dan meteen op stop. Als ik dan weer op play klik, speelt iTunes een track af waar ik op dat moment sta en gaat 'ie dus niet verder met het nummer die ik pauzeerde.

Ik kan dus niet de pauze-functie gebruiken als ik navigeer tussen afspeellijsten en bibliotheek, want dan stopt 'ie gewoon het nummer. Ik kan dus alleen in een afspeellijst blijven als ik de muziek door laat spelen terwijl ik door iTunes "blader".

Ik heb de nieuwste iTunes for Mac.

Iemand bekend met dit probleem? Zwaar irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dit is al minstens sinds iTunes 6 zo.

[ Voor 13% gewijzigd door kenneth op 26-12-2008 18:35 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, erg slecht dan. Het viel me laatst pas op toen ik een nieuwe versie van iTunes installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ben er ook niet echt blij mee, maar aangezien het er al zo lang inzit ben ik bang dat het een 'feature' is ipv een bug :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Ik heb het volgende, lijkt er wel een beetje op. Als ik met Expose pauzeer en daarna weer play dat ie af en toe m'n eerste podcast gaat afspelen in plaats van het nummer waar ik naar zat te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:36

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ik vind het ook irritant... ik probeer zoveel mogelijk command-L te doen om naar huidige nummer (en afspeellijst dus) te gaan, en dan pas pauze ofzo klikken. (Je ziet ook aan de PLAY knop dat het icoon verandert van 'pauze' naar 'stop' als je gaat bladeren).

Erg jammer dat als je afspeellijst speelt, even stopt en bladert in bibliotheek, dat dan command-L niet teruggaat naar je gestopte nummer.. dat is ie dan meteen vergeten. Erg jammer.
Pagina: 1