Toon posts:

Wie heeft een A7V133 met TB1200???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik bovenstaande aan de praat moet krijgen?
Op dit moment loopt hij niet door, terwijl hij met een TB900 wel goed doorloopt.
Toen bovenstaande voor het eerst aan werd gezet rook ik wel een vebrande lucht.
Kan het zijn dat de TB1200 is doorgebrand?
Ik had de instellingen gewoon op auto staan.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

ikke klinkt niet gezond vrees het ergste

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Dacht dat je eerst jumperfree mode moet enable via jumpers of via de onboard dipswitches alles moet regelen en zat die koeler er goed op en is die tb gelocked of nie

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
De koeler zat er absoluut goed op. De jumpers staan gewoon op jumperless en op die manier zou je dus in de bios aanpassingen kunnen doen.
Maar wie heeft dit werkend draaien en hoe staan zijn instellingen?

Verwijderd

een vriend van me heeft het draaiend staan, weinig bijzonders, maar wat is er aan de hand?

Verwijderd

Ik heb het draaien met een Super Orb.

Wat wil je weten?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eingenlijk weten hoe de jumper settings moeten staan.
Ik heb het systeem opgestart met de settings op jumperless (default).
Toen ik dit deed kreeg ik een brandlucht voorgeschoteld en heb snel de pc uit gezet.
Tegelijkertijd kreeg ik een aanhoudende piep te horen.
Hierna pc weer aangezet, geen piep meer en geen beeld.
Pc start wel op, maar monitor springt niet aan.
Volgens mij heb ik niks fout gedaan (settings jumperless), maar is de processor toch doorgebrand.

Maak ik een denkfout?

Ed.

Verwijderd

heb je alle kabeltjes wel goed aangesloten... probeer eens een PCI videokaart of die het wel doet. Waarschijnlijk is je AGP poort opgeblazen.

Verwijderd

Topicstarter
Het hele systeem werkt prima buiten de Tb1200. Ik heb er een TB900 in gezet en toen liep hij wel.
Daarom mijn vraag, moet ik de jumper settings op jumperless laten staan voor de TB1200 en heeft dit bij jou ook zo gewerkt?
Pagina: 1