Ik ga dan binnenkort ook maar eens een Radeon kopen, het zal de 64mb VIVO (retail) worden. Deze wil ik aan gaan sluiten op mijn TV (moet ik nog kopen). Is dat aan te raden? dus om met de computer een DVD af te spelen en die dan op de TV te bekijken? is dat mooie kwaliteit? datzelfde voor DivX?
En hoe zit dat met spelletjes? het lijkt me wel erg leuk om eens af en toe een spelletje te doen dan op de TV, UnrealTournament of fifa2001 ofzo. Is dat te doen/aan te raden?
Of heb je dan echt slechte kwaliteit?
Trouwens, hoe zit dat met die Radeon VIVO, kun je je computer als videorecorder gebruiken?? dat zou wel een leuke bijkomstigheid zijn.
Ik heb dus nog geen (eigen) TV maar wat ik ongeveer ga kopen word waarschijnlijk 55cm 100% vlak en hopelijk 100hz hangt van de prijs af. Dat geeft voor TV in ieder geval scherp beeld.
Hierbij vraag ik jullie dus je ervaringen hiermee te delen
En hoe zit dat met spelletjes? het lijkt me wel erg leuk om eens af en toe een spelletje te doen dan op de TV, UnrealTournament of fifa2001 ofzo. Is dat te doen/aan te raden?
Of heb je dan echt slechte kwaliteit?
Trouwens, hoe zit dat met die Radeon VIVO, kun je je computer als videorecorder gebruiken?? dat zou wel een leuke bijkomstigheid zijn.
Ik heb dus nog geen (eigen) TV maar wat ik ongeveer ga kopen word waarschijnlijk 55cm 100% vlak en hopelijk 100hz hangt van de prijs af. Dat geeft voor TV in ieder geval scherp beeld.
Hierbij vraag ik jullie dus je ervaringen hiermee te delen