Hallo
Ik zit nu in de 3rde klas van het engels gymnasium te Amsterdam
Ik doe nu TTO, dat betekent dat alle vakken (bijna) volledig in het Engels worden gegeven.
In de 4rde klas moet ik daar voor een examen doen,als ik dat haal krijg ik een diploma van de Oxford University(Advanced Level).
Ik moet een keuze maken tussen welke vakken ik ga doen enzo eind januari
Ik heb als voorlopige keuze :
Economie en Maatschappij=Examentaal:Latijn,Examenvak:Managment&organisatie,Vrije vak:Informatica
Nou zit ik te twijfelen tussen of ik informatica ga volgen, dus wiskunde B moet doen
of dat ik voor het bankwezen ga en voor wiskunde A ga kiezen(bankwezen kan ook met wiskunde
.
Tevens weet ik niet welke taal ik moet doen,het Latijn of het Frans.
Bij het Latijn krijg ik een Gymnasium diploma,bij het Frans niet,maar aan het frans heb ik meer denk ik.
Tevens is het zo dat ongeveer 6 neven/ooms van mij een (hele) hoge functie hebben in de ICT,
en maar 2 zitten in het bankwezen.
Wat zou ik moeten kiezen volgens jullie???
Alvast bedankt
Ik zit nu in de 3rde klas van het engels gymnasium te Amsterdam
Ik doe nu TTO, dat betekent dat alle vakken (bijna) volledig in het Engels worden gegeven.
In de 4rde klas moet ik daar voor een examen doen,als ik dat haal krijg ik een diploma van de Oxford University(Advanced Level).
Ik moet een keuze maken tussen welke vakken ik ga doen enzo eind januari
Ik heb als voorlopige keuze :
Economie en Maatschappij=Examentaal:Latijn,Examenvak:Managment&organisatie,Vrije vak:Informatica
Nou zit ik te twijfelen tussen of ik informatica ga volgen, dus wiskunde B moet doen
of dat ik voor het bankwezen ga en voor wiskunde A ga kiezen(bankwezen kan ook met wiskunde
Tevens weet ik niet welke taal ik moet doen,het Latijn of het Frans.
Bij het Latijn krijg ik een Gymnasium diploma,bij het Frans niet,maar aan het frans heb ik meer denk ik.
Tevens is het zo dat ongeveer 6 neven/ooms van mij een (hele) hoge functie hebben in de ICT,
en maar 2 zitten in het bankwezen.
Wat zou ik moeten kiezen volgens jullie???
Alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door McDaBom op 26-12-2008 16:05 ]