Kan iemand vertellen wat er aan te doen valt wanneer er 'niet genoeg snoep' meer is. Snoepwinkels of -fabrieken bouwen kan niet, maar de stad loopt wel leeg !!
Denk dat ze daarmee refereren naar vermaak? Speeltuinen, dierentuinen, dat soort dingen? Of commerciele gebouwen?
Ik heb al heel veel geprobeerd, maar niets werkt. Ik heb inderdaad dierentuinen, speeltuinen, sportvelden, parken, musea, gebouwd, en dan speciaal in de gebieden waar niet genoeg snoep was, maar het werkte allemaal niet. Ook had ik allerlei soorten gebieden in de buurt geplaatst (lichte, middelmatig en dicht bebouwd handels- en industriegebied), maar er bleef te weinig snoep. Het komt voor in gebieden met hoge en met lage grondprijzen.
Wat zeggen de adviseurs?
Speel ook Balls Connect en Repeat
De adviseurs zeggen dat alles goed gaat; ze zeggen de hele tijd dat de sims blij zijn met de uittekende watervoorziening en dat de sims goed opgeleid zijn. Ze zeggen soms dat het budget hoog is, en dan verlaag ik het ietsje, maar het snoeptekort bijft.
Verlaag het budget eens naar "gemiddeld". Doe dit voor elk item. Ik vermoed dat ze geld over hebben en dus snoep willen kopen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Aangezien gameplayvragen ook in Spielerij - Problemen & Vragen thuishoren, SSR ->SPV.
And I'm the only one and I walk alone.
Pagina: 1