"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Probeer de laatste firmware eens. Te vinden op http://www.sitecom.com/dr...Broadband%20Router&WL-153
Thanks, maar die staat er al op
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Heeft niemand een idee hoe dit kan?
Geef eens wat meer uitleg. Is het een nieuwe router? Zoja -> omruilen voor een andere (onder garantie). Het komt wel eens voor dat een router gek doet.
Nee, want daarvoor missen we de nodige informatie.Yohan schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:13:
Heeft niemand een idee hoe dit kan?
Probeer eens wat te trouble-shooten. Werk een tijd zonder port-forwards. Doe eens een tijd ander soort werk via die verbinding. (geen torrenst etc.) en kijk of je een reden kan vinden waarom dat ding over de zeik gaat.
EN als het aan het apparaat ligt, dan zou ik hem lekker terug brengen
ok, ff wat semi-necrophilia.
ik heb dit probleem nu ook al een tijdje en kon niet echt een boosdoener verzinnen, maar nu is het zo dat tijdens alle keren ik flink bezig was met torrenten(had al een vermoeden maar wist het niet zeker).
het gaat hier dus zeker om veel torrents(meer dan 3 en ook veel peer connecties).
en natuurlijk ben ik volledig up to date met de firmware aangezien er niet nieuwere versies uitkomen
ik ga dus nu even open-wrt firmware of soortgelijk erop zetten en kijken of dat helpt, zal iig dat hier ff editen.
greetz from da tuxBoy
ik heb dit probleem nu ook al een tijdje en kon niet echt een boosdoener verzinnen, maar nu is het zo dat tijdens alle keren ik flink bezig was met torrenten(had al een vermoeden maar wist het niet zeker).
het gaat hier dus zeker om veel torrents(meer dan 3 en ook veel peer connecties).
en natuurlijk ben ik volledig up to date met de firmware aangezien er niet nieuwere versies uitkomen
ik ga dus nu even open-wrt firmware of soortgelijk erop zetten en kijken of dat helpt, zal iig dat hier ff editen.
greetz from da tuxBoy
Pagina: 1