Ik ben nieuwsgierig naar mensen die Intel V-Pro binnen hun bedrijf gebruiken i.c.m. Desktop management software. Ik ben verantwoordelijk binnen ons bedrijf voor ons Desktop management, hiervoor gebruiken wij LANDesk. LANDesk heeft een erg sterke relatie met Intel (het was vroeger van Intel) en heeft een brede ondersteuning voor Intel producten als v-Pro. We staan op dit moment voor de keuze van een nieuwe Dell serie en hebben de mogelijkheid om deze aan te schaffen met of zonder v-pro. Over een 2 weken wil ik hiermee testen en kijken wat van toevoegingen dit biedt voor een bedrijf. Ons bedrijf telt een 130 locaties over de gehele wereld en ik zie toch wel enige toegevoegde waarde voor het Support met Intel V_Pro. Het re-directen van de console en IDE zijn zeer interessant. Ik ben benieuwd of hier mensen met ervaring met v-Pro hebben.
* Hoeveel systemen. (hoe geografisch Wan/Lan?)
* Met welk Desktop Management systeem.
* Waarom voor V-Pro gekozen.
* Welke optie wordt het meest gebruikt en heeft de grootste toegevoegde waarde voor support.
* Ervaringen
* Als je een nieuw Laptop/Desktop model moest kiezen, zou dit dan met v_pro zijn?
* Hoeveel systemen. (hoe geografisch Wan/Lan?)
* Met welk Desktop Management systeem.
* Waarom voor V-Pro gekozen.
* Welke optie wordt het meest gebruikt en heeft de grootste toegevoegde waarde voor support.
* Ervaringen
* Als je een nieuw Laptop/Desktop model moest kiezen, zou dit dan met v_pro zijn?
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab