BF2 topic

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik vind het eens hoog tijd worden dat er een BF2 topic terugkeert, ook met de komende 1.5 patch op komst. Ik vind dat deze game het verdient om een topic te hebben. Ik vind BF2 nog steeds een van de betere shooters van de laatste jaren. Qua gameplay veel sterker dan de shooters van vandaag, en ik vind dit spel zelfs zwaar ondergewaardeerd. Ik weet dat de BF2 topic toen gesloten is vanwege offtopic gelul maar ik denk dat we nu wel lang genoeg gestraft zijn geworden.
BF2 heeft gewoon een vaste kern van spelers verworven en deze game staat dan ook niet voor niks nog steeds in de top10 van meest gespeelde PC games.
Laat maar weten wat jullie ervan denken!

Verwijderd

heb het enorm lang gespeeld, maar ben nu toch gevallen voor cod4 en binnenkort cod5 (moet hem nog kopen). Gewoon omdat die hedendaagser zijn. de gameplay van bf2 is verouderd net als de graphics. Desalnietemin is het spelen in teamverband etc, squads gewoon geweldig.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij gaat dat hem niet worden.

1. Je mist een fatsoenlijke TS
2. Je titel is niet wat je zegt erg duidelijk en voor 3 zie de laatste regel in onderstaande quote.
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:03:
En nogmaals weten de vaste Battlefield 2-topic mensen het niveau binnen de kortste keren te laten kelderen.

We gaan niet eerst weer tig posts wissen, editten en waarschuwingen plaatsen: we doen het topic meteen op slot. Dit is daarmee dan ook het allerlaatste Battlefield 2 discussietopic op GoT.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Hoi 3lmo,

We willen geen nieuw Battlefield 2-topic meer. Het is al zovaak misgegaan, de laatste keer dus een maanden terug, dat we het niet nog een keer willen proberen. Er valt weinig meer over het spel te melden, dus gaan mensen op een vrij onvriendelijke manier offtopic. Dat willen we niet meer hebben.

Met vriendelijke groet,
Terr / Arjen
Moderator SGD/SPV
Dit was ' Verzonden op maandag 23 juni 2008 13:22'.

[ Voor 6% gewijzigd door 3lmo op 25-12-2008 23:59 ]

• SuX DeLuXe
Wiethoofd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:55:
Volgens mij gaat dat hem niet worden.

1. Je mist een fatsoenlijke TS
2. Je titel is niet wat je zegt erg duidelijk en voor 3 zie de laatste regel in onderstaande quote.

[...]
Het gaat niet om de TS, het gaat om het heropenen van het BF2 topic. Ik zou geen enkele reden weten waarom een BF2 topic niet gewoon ook netjes zou kunnen lopen zoals CoD of CS:Source.
Ik vind dat geen argumenten in die quote die jij noemt. Kan een admin wel leuk roepen, maar er is geen enkele geldige reden waarom wij niet zouden mogen discussieren over BF2. Dan moeten die mensen zelf maar gestraft worden, want ik denk dat er genoeg mensen over BF2 willen discussieeren.
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:51:
heb het enorm lang gespeeld, maar ben nu toch gevallen voor cod4 en binnenkort cod5 (moet hem nog kopen). Gewoon omdat die hedendaagser zijn. de gameplay van bf2 is verouderd net als de graphics. Desalnietemin is het spelen in teamverband etc, squads gewoon geweldig.
Tja hedendaagser. Ik vind een spel van 2005 nou niet echt "verouderd". Grafisch valt het reuze mee, ok een grafische update zou mooi zijn. Maar qua gameplay vind ik het veel innovatiever dan bijv CoD of CS:S...
Ik heb zelf ook een tijd CoD4 gespeeld maar ben er toch achtergekomen dat ik in dit spel lang niet zo veel lol beleef en goede gameplay ervaringen heb als in BF2.
Daarom vind ik het zwaar onterecht, BF2 is al jaren een van de meestgespeelde shooters maar er wordt nauwelijks nog een woord over gewisseld, zoals je ook op Tweakers terugziet. :'(

[ Voor 37% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-12-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik ben het wel met je eens, heb vandaag ook weer een sinds eeuwen gespeeld en het blijft vermakelijk. Een nieuw topic, mits genoeg animo, zou wel leuk zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
3lmo schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:00:
Ik ben het wel met je eens, heb vandaag ook weer een sinds eeuwen gespeeld en het blijft vermakelijk. Een nieuw topic, mits genoeg animo, zou wel leuk zijn. :P
Speel nog bijna dagelijks, en ze gaan nu een grote 1.5 patch brengen. Reden om het originele BF2 topic weer te her-openen en misschien de TS van een update te voorzien, maar ik weet dus niet of de admins dit zien zitten. Ik kan me niet voorstellen dat vanwege een paar mensen die het topic kloten de rest daaronder moet lijden. Je kunt toch gewoon bans uitdelen als het moet? 8)
Ik denk dat BF2 nog wel een tijd te gaan heeft met deze komende patch, met vele security fixes en server stabiliteitsfixes, + een nieuwe map, en misschien nog wel meer...
BF2 ftw *O*

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-12-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik kan me herinneren dat die patch een jaar geleden al bekend gemaakt was? Lijkt me nogal nep dan.

Mocht 'ie nog komen, dan ik ga ik weer full-time BF2 spelen in ieder geval. :9

[ Voor 29% gewijzigd door MensionXL op 26-12-2008 00:08 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
MensionXL schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:08:
Ik kan me herinneren dat die patch een jaar geleden al bekend gemaakt was? Lijkt me nogal nep dan.

Mocht 'ie nog komen, dan ik ga ik weer full-time BF2 spelen in ieder geval. :9
Nee gaat nu echt gebeuren, toen was het niet officieel. Nu is het officieel bevestigd, kijk maar: http://www.battlefield.ea...HY-7JEIWHPH&storyid=32377

mja het blijft EA dus een zekerheid heb je nooit maar ze hebben gezegd deze winter, en waarschijnlijk niet lang na de kerst, begin 2009 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Misanthrope schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:59:
[...]

Het gaat niet om de TS, het gaat om het heropenen van het BF2 topic.
Dit is dan niet het forum om daar een topic over te openen. In een dergelijk geval kun je het beste contact opnemen met één van de mods. Ik zie verder het nut niet in van dit topic, zeker met deze topicstart, dus een slotje.

@Wiethoofd: Enkel een TR is voldoende hoor :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.