Ineens zijn er op de donkere gedeeltes van mijn Philips LCD-tv allemaal bewegende rode puntjes te zien. Heb wel de PS3 er op aangesloten gehad (wat ik normaal niet heb), maar nu geeft de tv bij donkere gedeeltes allemaal rode puntjes, die onafhankelijk van elkaar lijken te bewegen. Zijn dit dode pixels? Het is namelijk wel erg ineens en plotseling
Dit kunnen niet dode pixels zijn. Je hebt Dode en luie pixels waarvan de dode zijn pixels meestal zwart zijn. Maar dode en luie pixels kunnen allebei niet bewegen.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:23:
Ineens zijn er op de donkere gedeeltes van mijn Philips LCD-tv allemaal bewegende rode puntjes te zien. Heb wel de PS3 er op aangesloten gehad (wat ik normaal niet heb), maar nu geeft de tv bij donkere gedeeltes allemaal rode puntjes, die onafhankelijk van elkaar lijken te bewegen. Zijn dit dode pixels? Het is namelijk wel erg ineens en plotseling
Waarschijnlijk is er dus iets anders mis. Heb je al een andere kabel geprobeerd ?
Er is voor de PS3 een hdmi kabel ingeplugd geweest, maar die heb ik er nu voor de zekerheid gewoon uitgedaan
Rode puntjes telkens op dezelfde plek? > Ja - Lijkt erop dat er enkele kleuren van de kristallen stuk zijn. Rood niet, die blijft over en zichtbaar.
Wisselen ze van plek? > TV eens een half uur stroomloos maken en dan nog eens kijken.
Als dit het niet is, gewoon even bellen met Philips.
Wisselen ze van plek? > TV eens een half uur stroomloos maken en dan nog eens kijken.
Als dit het niet is, gewoon even bellen met Philips.
Carpe Diem
Yup ik heb het ook op een zwarte achtergrond bij de PS3.
LG TV, plasma. Dus ik denk niet dat het aan uw tv ligt
LG TV, plasma. Dus ik denk niet dat het aan uw tv ligt
[ Voor 36% gewijzigd door Snake op 26-12-2008 00:29 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Als ze bewegen, is het hoogstwaarschijnlijk een probleem met de tuner/aansturing...
Ff support opbellen na de kerst en laten fixen
Ff support opbellen na de kerst en laten fixen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1