De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 84% gewijzigd door Moning2 op 25-12-2008 20:33 ]
Vind Ultramon namelijk wel een fijn programma maar als dat fouten blijft veroorzaken is het ook niet echt een goed idee om het te blijven gebruiken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik kan zo zelf geen andere situaties vinden met ultramon en perflib, het kan door iets anders zijn gekomen.
Als het weer gebeurt zet dan de screensaver eens uit en probeer het nog eens.
maar ik moet zeggen dat ik nooit 100% content ben ervan.
soms crasht het zonder reden, zonder aanleiding geeft vista zo'n kader van ultramon reageert niet meer, klik hier om af te sluiten.
nooit problemen gehad met de chkdsk in combinatie met ultramon, of toch niet dat ik opmerkte.
ultramon is handig, ik gebruik het veel (toch op me dualscreen), maar nog niet zeer stabiel..
edit: nog nooit moeten herstarten, wel verschillende keren het programma moeten heropstarten en dan werkt het terug..
mijn gevoel zegt wel dat het vaker crasht als het uit standby/slaapstand komt dan als een verse start is.
[ Voor 17% gewijzigd door dark.druicca op 25-12-2008 20:58 ]
/edit: Hmm, nu werkt het wel correct, geen foutmeldingen meer. Vreemd
Het moet wel Ultramon geweest zijn, aangezien in de ballon ook de melding van screensaver stond. Maar nu loopt alles weer goed.
[ Voor 66% gewijzigd door Vrijdag op 25-12-2008 21:20 ]