Sony Vaio FZ21Z wordt te heet

Pagina: 1
Acties:

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2025
Hoi ik heb een Sony VAIO FZ21Z met een NVidia 8600M GS Videokaart. Ik zou graag nieuwe drivers ervoor willen, maar via de NVidia site werkt dat niet, dan moet ik bij Sony zijn maar die (...) hebben geen zin om nieuwe drivers te maken dus zit je met oude TROEP! :( Via laptopvideo2go zie IK door de bomen het bos niet meer, dus hoop ik dat er op tweakers iemand is die wel weet welke versie ik moet hebben, waar ik die kan downloaden enz. _/-\o_

Mijn valt het ook op dat mijn laptop de laatste tijd in no time echt heel heet wordt (en dan bedoel ik de vingers verbranden aan de onderkant bij meer dan 1 sec aanraken heet... dat kan toch niet goed zijn?) iemand ervaringen en/of tips hiermee/hierover?

Alvast heel erg bedankt en een fijne kerst!
Jasper

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
*knip*

Ik was te snel.

Op het forum van www.laptopvideo2go.com kun je gewoon de laatste drivers downloaden. Verder geven de users aan of een driver goed is of niet (bij goede drivers staan er ook sterren achter als ik me niet vergis). Drivers downloaden en uitpakken en dan de inf er bij. Vervolgens setup draaien et voila. Gewoon even goed de site bekijken, daar heb je ons niet bij nodig. In principe kun je de laatste versie pakken, alleen kan dat een beta zijn en dus mindere performance opleveren.

Over de temperatuur, dat lijkt niet goed nee. Kun je ook uitlezen hoe heet hij wordt met een programma zoals Everest of NHC?

[ Voor 192% gewijzigd door GENETX op 25-12-2008 16:17 ]

• Jasper1911
Ok, ik dacht dat je wel even moest uitkijken bij die drivers Laptopvideo2go, maar dan pak ik gewoon een goed beoordeelde daar.
Als ik weer thuis ben (nu met kerst dus even niet, haha) ga ik everest even erop gooien om te kijken wat de temperaturen zijn.

thx!

• Jasper1911
Hij werkt helaas niet, ga nu maar naar dezelfde versie maar dan van laptopvideo2go.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Wow, dat zou eens tijd zijn _/-\o_

*Titelfix: Driver vraagjes zijn niet toegestaan en heb hem meer ivm warmte problemen open gehouden want daar is echt wat mis mee!

[ Voor 24% gewijzigd door GENETX op 26-12-2008 11:41 ]

Pagina: 1