Toon posts:

Hp 2445w installatie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds eergisteren zijn we trotse eigenaar van een HP 2445W 24 inch monitor. Eenmaal hebben we het uitgepakt, kunnen we helaas niet inslagen om de monitor rechop te krijgen .Want alles lukt behalve de monitor voorover te laten kantelen.Heeft iemand ervaring mee ? Handleiding en internet biedt ons geen uitkomst.Pinnetje hebben we ook eruit gehaald ,maar toch ,het wil niet lukken .

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 14:07
Tot nog maar eens rustig bekijken wat je nu eigenlijk fout doet.

Zoiets eenvoudigs kan niet moeilijk zijn. En het lijkt me al helemaal stug dat er iets mis is met het product. Misschien is het pinnetje afgebroken ofzo (om maar wat te noemen)?

Verwijderd

Topicstarter
The Realone schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:53:
Tot nog maar eens rustig bekijken wat je nu eigenlijk fout doet.

Zoiets eenvoudigs kan niet moeilijk zijn. En het lijkt me al helemaal stug dat er iets mis is met het product. Misschien is het pinnetje afgebroken ofzo (om maar wat te noemen)?
ik heb namelijk met mijn broer uren naar de papierwerk gekeken ,en verder rustig gezocht naar een knopje om in te drukken .Alleen de laatste fase van voorover kantelen lukt niet .Ik vind het ook heel vervelend maar ik denk dat er een fabrikage fout is ,het ligt niet aan mij of aan mijn broer die een halve voor kwijt is.