Team development software

Pagina: 1
Acties:

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik heb op zoek naar een programma (ws server & client) om als een team samen te kunnen werken aan een PHP project dat gebruik maakt van Zend Framework. Eigenlijk is het de bedoeling dat je met een druk op de knop de nieuwste versies van de bestanden download en vervolgens daarop verder gaat borduren, iedereen kan dit doen. Ook misschien een versie beheer iets is handig. Iemand een programma dat er op lijkt of zoiets doet?

Fijne kerst!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heb je zelf al gezocht, gevonden, geprobeerd en wat beviel daar niet aan? Ik mis eigenlijk een behoorlijke dosis eigen inzet in dit topic en daar ben je inmiddels toch vaak genoeg op gewezen; dit is gewoon een wensenlijstje en ik zie niet in waarom je dat zelf niet zou kunnen googlen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 16:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waar jij het over hebt is een versie beheer systeem. Daarnaast kun je eventueel ook een tracker gebruiken om de werkzaamheden bij te houden en te verdelen over de teamleden (denk daarbij aan bv bugzilla of trac).

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:45
Begin eens met zoeken naar "CVS" of "Subversion".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik ga zoeken naar CVS en Subversion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je nog geen ervaring/bestaande infrastructuur hebt die gebruik maakt van CVS, zou ik dat maar direct overslaan en gelijk kijken naar Subversion. SVN doet namelijk alles wat CVS doet, maar dan beter.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Pagina: 1