Rainbow Six Las Vegas 2 stotterende beelden

Pagina: 1
Acties:

• Mwij
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-06-2016
Ik had EVGA Geforce GTX 260 met 896 MB en draait onder Windows XP 64 met Service Pack 2, DirectX 9c.

Bij het laatste Nividia drivers updates is:Nvidia Geforce 180.48 whql
En ik had instellingen van Nvidia software al aangepast voor Rainbow Six Las Vegas 2.
Maar het blijft toch steeds stotteren als doorgaan met spelletjes te spelen. had ik FPS bij en staat op 20 als ik doorgaan met spelen als ik stil staan heb ik hogere FPS.

Ik had gekeken op support van VGA-kaarten op Readme van Rainbow Six Las Vegas 2, er staat Nvidia Geforce GTX 200 series stond niet bij. maar bij Nvidia Geforce 7,8,9 series wel ondersteund.

Bij het andere spelen lopen toch veel soepeler, lekker en stottert toch niet, behalve bij Rainbow Six Las Vegas 2..
Ik snap het ook helemaal niet van die spel en Nvidia Geforce GTX 260 die steeds stotteren en lagere FPS onder spelen :? :? :? .

Weten jullie het oplossingen hoe die stotterende beelden van Rainbow Six Las Vegas 2 om vloeiender en soepeler om te spelen.
En hadden bij jullie ook Nvidia Geforce 260 GTX bij Rainbow Six Las Vegas 2 te stotteren, trage FPS?

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 15:24

Iska

In case of fire, use stairs!

Wat voor CPU heb je? Die is namelijk zo ver ik weet de enige die zo'n verschil kan maken tussen bijv. stilstaan en lopen

-- All science is either physics or stamp collecting

• Mwij
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-06-2016
Jasper91 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:04:
Wat voor CPU heb je? Die is namelijk zo ver ik weet de enige die zo'n verschil kan maken tussen bijv. stilstaan en lopen
Intel Quad Core Q9550 2,83 GHZ

Als ik door lopen dan heb ik 20 FPS en als ik stil staan heb ik 130 FPS.
Het moet wel boven de 30 FPS als ik de spel te spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mwij op 25-12-2008 15:20 ]

Verwijderd

Het is wat laat om hier op te reageren

De reden waarom de beelden stotteren heeft gedeeltelijk niets met de videokaart te maken, het is simpelweg een goedkope port van xbox 360 naar de pc.
Je kan het aan de gameplay zien, enkel savepoints, niet kunnen springen, het is een console game,
ook de instellingen maken het mogelijk om xbox controller aan te sluiten
Als je in verschillende mapjes kijkt zal je ook ps3 ed tegen komen

Dit is het resultaat van slecht en lui programmeer werk naar de pc toe.

Veel consoleports naar de pc lijden hieronder, het is interessant te zien dat de graphics niet onaardig zijn maar niets te vergelijken met oa Crysis waar ik hogere kwaliteit tevoorschijn kan toveren met mijn videokaart inclusief schaduwen ed terwijl deze game maar de helft van de details heeft van Crysis en dan ook nog stottert.
Meestal kan je dat aanpassen door je instellingen in opties voor je videokaart, maar dit is hier ook uiterlijk summier en heb je niets aan.

Het is een schande, ik heb mijn beklag al gedaan op het forum van de ontwikkelaar en dat staat al vol met problemen ivm videokaart ed, de AI is trouwens van hetzelfde niveau als op de ps2 en dat was al ondermaats.

http://forums.ubi.com/eve...f/6381021386/m/3421062037

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 18:14 ]