• Rbn16
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04-2024
Heb in het [Oordopjes] Sennheiser CX en IE series-onderwerp gelezen dat daar een paar mensen de Sennheiser CX500 op Marktplaats hadden gekocht voor €35,-

Ben hier nu ook geïntresseerd in i.v.m. de scherpe prijs, alleen twijfel toch nog een beetje over de echtheid van de oordoppen.

Had 'n mail naar de verkoper gestuurd en kreeg dit bericht terug:
Heey ,

Bedankt voor je interesse in de Sennheiser CX 500.
Voor zover we weten zijn dit de originele Sennheisers.
Ze worden al redelijke tijd verkocht en heb tot nu toe nog geen klachten ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Namen voor de zekerheid weggelaten.

Nou is dus mijn vraag, weet iemand of deze echt zijn en of we of het wel over dezelfde advertentie hebben. ( :D )
Advertentie op MP

Bij voorbaat dank! :>

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Er zijn veel fakes van, lees dit maar ff:
http://reviews.ebay.co.uk...0QQugidZ10000000006176066

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12 00:38
Het vreemde vind ik een beetje dat de ''echte'' sennheisers in de goedkoopste webshop €64,- kosten
Die jongens op marktplaats zijn ook niet gek en willen ook geld verdienen dus stel een winst van €5,- dat zou betekenen dat ze de producten voor minder dan €30,- ergens in kunnen kopen, dit lijkt mij erg vreemd, maar je zou ze moeten testen om het zeker te weten.

Ik heb wel gelezen dat er vooral van de CX400 en CX500 serie veel namaak in omloop is, dus kijk wel uit!

Edit: Ik heb net het bovenstaande artikel gelezen en daarna even de foto's vergeleken. De Marktplaats dingen zijn fake, gelet op de afwerking van de plastic rand van de verpakking ;)

Geen idee of deze fake zijn (denk het wel) maar waarschijnlijk heeft de marktplaatsman ze hier vandaan

[ Voor 31% gewijzigd door Martensupport op 24-12-2008 18:16 . Reden: toevoeging ]

• Rbn16
Bedankt voor de reacties, sjolmers en Martensupport.

Maar dan snap ik deze reactie niet in het Sennheiser-topic:
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:26:
Ik heb op marktplaats 2 maal een Sennheiser CX 500 gekocht. De eerste keer kocht ik een koopje van maar 20 euro het het bleek hardstikken nep te zijn. Na een week gingen ze al stuk.

De tweede keer heb ik de originele versie gekocht voor €35 op marktplaats en dit bleek de originele te zijn :D.
Deze heb ik ook nog laten controleren door Sennheiser en zij zeiden dat het helemaal in orde was.

Het is dus even goed opletten dat het de goedgekeurde versie betreft uit 2008.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou zeggen als je het niet vertrouwd...niet doen.
Krijg je garantie? enz. enz.?

Je kunt jezelf een aantal vragen stellen:
Als ze overal duurder zijn. Waarom zouden ze daar zo goedkoop zijn? (Heling oid.)
Dat bericht van Joop.Iep is dat misschien ook een verkoper van die dingen?

• Rbn16
Thombias schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:48:
Ik zou zeggen als je het niet vertrouwd...niet doen.
Krijg je garantie? enz. enz.?

Je kunt jezelf een aantal vragen stellen:
Als ze overal duurder zijn. Waarom zouden ze daar zo goedkoop zijn? (Heling oid.)
Dat bericht van Joop.Iep is dat misschien ook een verkoper van die dingen?
't Is inderdaad een kwestie van vertrouwen, maar 't scheelt toch aardig wat geld vergeleken met anderen.
En er zit overigens wel garantie bij:
Snelste levering
Hoge kwaliteit
GRATIS VERZENDING
Verzending in originele gesealde verpakking
Het nieuwste model van 2008

2 jaar garantie Uw tevredenheid is onze beloning !!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:41
Ja als je genept wil worden moet je ze zeker van marktplaats kopen. Sorry maar de kans is gewoon erg groot dat het namaak is en daar doe je jezelf geen plezier mee. Het spijtige is dat 90% van de mensen er nooit achter zal komen dat ze en namaakproduct hebben gekocht. Gewoon bij een winkel kopen dus.

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12 00:38
Het leuke is, dat als je er achter wilt komen, je of: 2 setjes moet hebben waarbij je bij het ene setje zeker weet, dat ze echt zijn. Of de 2e optie: Laten nakijken bij Sennheiser NL. Het nadeel hiervan is, dat je eerst naar Almere moet, want daar zit het hoofdkantoor van Sennheiser. (zijn wel aardige mensen trouwens ;))

Aan de verpakking kan je het trouwens ook zien, bekijk de link van sjolmers maar eens. Het blijkt er lastig te zijn om profiel aan te brengen in een plastic verpakking. Maarja dan weet je dus achteraf pas of het originele zijn of niet

[ Voor 26% gewijzigd door Martensupport op 25-12-2008 00:30 ]

Pagina: 1