Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Wii] Room maken / joinen

Pagina: 1
Acties:

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:41
Raar, ik wou vandaag met mijn zwager even mario karten. Ik kon wel gewoon een game joinen, een game maken me 'friends' zien. Maar hij kon mij niet joinen. We hebben het een aantal keer geprobeerd en 1 maal is het gelukt.
De foutmelding: 86420
W-Router: WGR614
Spel: Mario kart

Raar dat ik wel kan joinen, ook gewoon connectie heb maar dat hij mij niet kan joinen. We hebben overigens allebei de zelfde w-lan router. Iemand ervaring met dit probleem? Google leverde niet meer resultaten op als "Je channel op 1 zetten" en je firewall uit zetten. Of Alle poorten open zetten ( ja echt ).

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Raging_Trancer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06-2022
Doe voortaan zelf es zoeken? Er wordt wel wat actie van je eigen kant verwacht i.p.v. probleem hier dumpen en iemand anders het probleem laten oplossen...

Resultaten van Google

[ Voor 1% gewijzigd door Raging_Trancer op 24-12-2008 15:21 . Reden: typo ]

• xzaz
xzaz schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:11:Google leverde niet meer resultaten op als "Je channel op 1 zetten" en je firewall uit zetten. Of Alle poorten open zetten ( ja echt ).

Iemand enig idee wat het kan zijn?
:| Gezocht en gezocht, maar de resultaten werken niet. Sommige zeggen dat je je channel op 1 moet zetten de andere weer op 6-11. Alles gedaan, en het probleem blijkt daar niet in te zitten omdat we wel een keer geconnect zijn. Maar er in die tussentijd is er niks veranderd.

Overigens het feit dat jij denkt dat ik niet gezocht heb op een probleem wat vaker terug komt wilt niet zeggen dat er geen "oplossingen" gevonden zijn maar met de gevonden "oplossingen" mijn probleem nog niet verholpen is. Als dat nou eens de standpunt is van de Tweakers hier ipv heel snel roepen "Ga eensh zelf zoeken!" klinkt heel wat vriendelijker.

[ Voor 62% gewijzigd door xzaz op 24-12-2008 15:36 ]

• xzaz
Bedankt
This error code is very strange and no many documentation exists.
Nintendo just says: open all ports, remove all your security and it should work.
Thanks Nintendo.
Daar komt het op neer wat ik hier ook zei:
xzaz schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:11: Of Alle poorten open zetten ( ja echt ).
Ik probeer overigens nog eens statische ip adressen met een ip 10 hoger als van de default gateway.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Die link die ik net postte (van nintendo) geeft dus aan dat het een probleem is met nat.
Je zegt dat jij en je zwager dezelfde router hebben. Maar heeft hij/jij misschien voor zijn/je router nog een router?
Bijvoorbeeld een modem en router in een (adslmodem bijvoorbeeld). Dan kan je wel mooi allemaal poorten gaan openen.. maar dan heb je dus nogsteeds een nat probleem omdat je na die router nogmaals een nat router hebt zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door job op 24-12-2008 16:20 ]

Pagina: 1