Toon posts:

harman kardon avr347/dvd47/hkts7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier maar heb een vervelend probleem. Ik heb vorige week een nieuw surroundset gekocht namelijk alles van harman kardon. De receiver is de avr 347, de dvd is de dvd 47 en het surroundset is de hkts 7 in het zwart.Heb nu alles aangesloten , de dvd met hdmi naar de hdmi ingang op de receiver en dan de receiver met hdmi naar phlips plasma. Ook heb ik digitale tv van lijnbrand met de amino 110 set top box. Deze gaat via scart naar tv en via spdif naar receiver. Nu krijg ik bij elke verandering, dus zappen of van het ene naar andere nummer een vervelende klik uit de sub. Is dit normaal of heb ik iets verkeerds gedaan, met het aansluiten.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

groet remco

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-02 19:25
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:18:
Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier maar heb een vervelend probleem. Ik heb vorige week een nieuw surroundset gekocht namelijk alles van harman kardon. De receiver is de avr 347, de dvd is de dvd 47 en het surroundset is de hkts 7 in het zwart.Heb nu alles aangesloten , de dvd met hdmi naar de hdmi ingang op de receiver en dan de receiver met hdmi naar phlips plasma. Ook heb ik digitale tv van lijnbrand met de amino 110 set top box. Deze gaat via scart naar tv en via spdif naar receiver. Nu krijg ik bij elke verandering, dus zappen of van het ene naar andere nummer een vervelende klik uit de sub. Is dit normaal of heb ik iets verkeerds gedaan, met het aansluiten.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

groet remco
Gebruik je de standaard kabels die bij de HKTS7 worden geleverd of andere? Probeer eerst een wat betere dikkere afgeschermde kabel te gebruiken als je de standaard kabel geberuikt.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Je hebt de sub verkeerd aangesloten.. Ik heb dit probleem ook gehad met een iets oudere combinatie, maar weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost.. Volgens mij was het een van die switches op de sub..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl