Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??
Ik heb een Toshiba DVD drive, afspelen doet hij goed, maar in rippen is hij niet echt supersnel, de Pioneer schijnt daarin een stuk beter te zijn.
Ook qua audio rippen is hij niet echt snel, ik heb mijn UltraPlex 40x CD-ROM maar in mijn PC laten zitten...
Ook qua audio rippen is hij niet echt snel, ik heb mijn UltraPlex 40x CD-ROM maar in mijn PC laten zitten...
Verwijderd
Ik heb een Pioneer DVD drive (305S).
Schijnt wat meer geluid dan andere DVD-ROM's te maken (Pioneer kwaal). Gebruik hem puur voor DVD's af te spelen. Net als Maranello heb ik ook een Plex 40x CD-ROM.
± 20 min om een DVD te rippen (natuurlijk afhankelijk van de lengte van de film). Duur van rippen is mijns inziens niet belangrijk aangezien het encoden tot wel 12 uur in beslag kan nemen, dus wat maakt een paar minuten meer of minder nu uit?
Ben (nog) geen firmware tegengekomen om hem regiovrij te maken.
Greetz,
Schijnt wat meer geluid dan andere DVD-ROM's te maken (Pioneer kwaal). Gebruik hem puur voor DVD's af te spelen. Net als Maranello heb ik ook een Plex 40x CD-ROM.
± 20 min om een DVD te rippen (natuurlijk afhankelijk van de lengte van de film). Duur van rippen is mijns inziens niet belangrijk aangezien het encoden tot wel 12 uur in beslag kan nemen, dus wat maakt een paar minuten meer of minder nu uit?
Ben (nog) geen firmware tegengekomen om hem regiovrij te maken.
Greetz,
Kan je die TOhsiba regio vrij maken?
Anders koop ik eerst wel een SCSI cd-speler.
Anders koop ik eerst wel een SCSI cd-speler.
Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??