Toon posts:

PII + Geforce MX .speciale drivers nodig?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi heb buiten men duron 900 nog een
PII 233@291 staan heb daar en gfMX in gestoken om van wat 3d power te voorzien
probleem is dat de default 3dmark 2000 maar 1300 punten geeft en dat in Q3 de FPS niet boven de 33 domt in 640*480 is het 32 en in 1024*786 is het 33 dus ik denk dat het een driver probleem is.
moet ik voor een PII ook speciale drivers installen zoals de VIA drivers?
het systeem is een PII 291 96ram Powercolor GFMX direct X 8 en de detonator 10.50 drivers

Verwijderd

33??? die pII kan wel meer...hmmz mischien komt het door de lage bus :?
kijk ook eens in de q3config.cfg file, hij staat in quake 3/baseq3 open hem met notepad en zoek op fps, als hij iets met maxfps vind moet je die op 150 zetten dat haalt je comp toch nooit, dan saven en dan opnieuw ff kijken

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Je hebt geen speciale agp drivers nodig.
De score lijkt mij best normaal voor jouw systeem, k6-2'tjes halen dacht ik ook zo'n soort score.

Verwijderd

uhm die PII moet wel hoger kunnen hoor, mijn PII 350(jawel mijn enigste pc :() haalde met een geforce SDR op 640*480*32 alles maxed 73 fps
dat die bus dan nog geen 20mhz lager is kan niet zon invloed hebben lijkt mij
bovendien ondersteund quake 3 hardware lighting dus de gf2MX moet daar nog iets meer invloed hebben omdat die lighting engine beter is

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
Op zaterdag 24 februari 2001 18:15 schreef thunderbird2k het volgende:
Je hebt geen speciale agp drivers nodig.
De score lijkt mij best normaal voor jouw systeem, k6-2'tjes halen dacht ik ook zo'n soort score.
Je hebt geen speciale drivers nodig, anders dan diegene die zijn bijgeleverd.
Die K6-2 zullen best die score halen, maar een p2 +/- 300 haalt echt wel meer.

K6-2 is NIET te vergelijken met een P2 hoor..

Uit eigen ervaringen blijkt een K6-3 400MHz ongeveer net zo snel als een P2 350 MHz..

Maar een P2 350 met Gfrce2 MX moet wel hoger halen. Ik had een dergelijk config en die deed het erg strak...
inmiddels wel een beter systeempje :) , maar das offtopic

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Ik denk dat het aan directx8 ligt. Die kunnen veel problemen geven probeer 7 is.
Pagina: 1