Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2000] OL start niet wegens ontbreken OE *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb gisteren een Windows XP Pro geïnstalleerd via een unattended installation. Lekker makkelijk.
Ik merkte echter 1 probleem. En dat is dat ik Outlook Express miste. Deze is normaal te installeren via Add/Remove Programs onder Windows Components, maar daar staat hij niet bij. Via internet kwam ik er achter dat het ook inbegrepen was met IE6, maar sinds IE7 bij de unattended installation zat kan ik deze niet erop krijgen.

Vervolgens heb ik het opgegeven met Express en Outlook 2000 geïnstalleerd. Na een succesvolle installatie krijg ik echter Outlook niet opgestart omdat deze Outlook Express nodig had.

Mijn vraag is, hoe kom ik aan Outlook Express? Deze kan ook niet vinden in de map Internet Explorer op C:\program files\Internet Explorer. En hoe zit dat nou met Office Outlook? Is dit probleem opgelost met Office 2003 of 2007?

Ik kan natuurlijk een andere mail client proberen, maar ik wil toch graag weten hoe ik dit probleem oplos.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat heet Windows Mail tegenwoordig, is ook te installeren / downloaden van MS.