Goedendag,
Ben al poosje bezig met zoeken naar een oplossing voor het volgende probleem,
Ik draai Windows Vista x64 Ultimate, ik krijg het niet voor mekaar om Crysis te spelen zonder artifacts. Crysis is ook het enige spel met deze problemen. Alle instellingen op low, AntiAliasing uit en aan maakt allemaal geen verschil, verschillende drivers van NVidia geprobeerd, maakt ook geen verschil. Het is meteen vanaf het begin al. Voornamelijk de flares en het kampvuur op het strand en de sterren, dat soort dingen. Allemaal rood blauw blokkerig en knipperend.
\\edit: alle patches geinstalleerd van Crysis maakt niets uit.
Onder Windows Vista 32 bit en Windows 7 32 bit doet hij dit ook !
(FarCry 2 kan ik gewoon perfect spelen onder Vista x86/x64) Of maakt deze gebruik van andere engine?
Echter,... Onder Windows XP 32 bit doet hij dit niet. Dan draait het spel perfect. Met de drivers van NVidia. Alleen kan ik m'n 6 Gb intern dan niet gebruiken, + daarbij Vista draait verder wel lekker en zou het fijn vinden geen multi OS systeem te hebben.
Kent iemand dit probleem en/of kan iemand mij hierbij helpen ??
Alvast dank
Zie onderschrijving voor eventuele systemspecs
Ben al poosje bezig met zoeken naar een oplossing voor het volgende probleem,
Ik draai Windows Vista x64 Ultimate, ik krijg het niet voor mekaar om Crysis te spelen zonder artifacts. Crysis is ook het enige spel met deze problemen. Alle instellingen op low, AntiAliasing uit en aan maakt allemaal geen verschil, verschillende drivers van NVidia geprobeerd, maakt ook geen verschil. Het is meteen vanaf het begin al. Voornamelijk de flares en het kampvuur op het strand en de sterren, dat soort dingen. Allemaal rood blauw blokkerig en knipperend.
\\edit: alle patches geinstalleerd van Crysis maakt niets uit.
Onder Windows Vista 32 bit en Windows 7 32 bit doet hij dit ook !
(FarCry 2 kan ik gewoon perfect spelen onder Vista x86/x64) Of maakt deze gebruik van andere engine?
Echter,... Onder Windows XP 32 bit doet hij dit niet. Dan draait het spel perfect. Met de drivers van NVidia. Alleen kan ik m'n 6 Gb intern dan niet gebruiken, + daarbij Vista draait verder wel lekker en zou het fijn vinden geen multi OS systeem te hebben.
Kent iemand dit probleem en/of kan iemand mij hierbij helpen ??
Alvast dank
Zie onderschrijving voor eventuele systemspecs
[ Voor 6% gewijzigd door X-DJiNn op 24-12-2008 03:27 ]
SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP // Marstek Venus E3.0 5,12kWh