Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Krijg Real VNC Viewer/Server niet aan de praat - Error 10060

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Beste mensen :)

Vandaag wilde ik thuis de 3 PC's voorzien van Real VNC viewer & server, Omdat ze alle 3 het zelfde moeten kunnen heb ik op idere PC dezelfde installatie gedaan (viewer & server).
Installatie ging verder prima, netjes de IP's ingevult van alle 3 de PC's zovel in viewer als server maar als ik wil gaan connecten krijg ik te zien:

Attempting to connect to host...

En 3 seconden later:

unable to connect to host: connection timed out (10060)

Alle 3 de PC's zijn het zelfde geconfigureerd op een manier dat ze alleen met elkaar kunnen werken.

Bij de settings "Connections" - Acces Control heb ik "Only accept connections from local machine" aangevinkt en daar de IP's van de 3 PC's ingevult.

Zoiets als:

XXX.XXX.X.2
XXX.XXX.X.3
XXX.XXX.X.4

En dit bij alle 3 de PC's

Nou ben ik niet zo'n kei in de netwerk tools dus kan het zijn dat ik iets vergeten ben?, Ik heb alle setting van VNC doorgelopen maar daar is niet zo gek veel aan te veranderen.

Windows begon al te piepen i.v.m. verbindingen toestaan etc. maar dat heb ik bij alle 3 toegestaan, dus dat zal niet de oorzaak zijn denk ik.

Overige info:

PC1: Vaste PC (Windows XP PRO)
PC2: Vaste PC (Windows XP PRO)
PC3: Asus EEE PC 1000H Mini-Laptop (Windows XP HOME) - Draadloos!
OS'en: Windows XP SP3
Router: Asus WL-520G
Real VNC Server & Viewer (Free Edition) Versie 4.1.1

[ Voor 9% gewijzigd door crack_en_hack op 23-12-2008 23:15 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
:? niemand...

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Klinkt alsof er een firewall in de weg zit die de boel blocked of de IP adressen kloppen niet.Dus die al nageken?

[ Voor 9% gewijzigd door DefLite op 25-12-2008 12:54 ]