Toon posts:

Bios voor Sapphire HD4850 1Gb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het modden van mijn kaart ben ik onverhoopt :? de orginele bios kwijtgeraakt. Het ding doet het dus het is geen hele grote ramp. Ik zou wel graag de orginele bios weer hebben. Als iemand deze kaart heeft (blauwe pcb) zou hij of zij dan even een dumpje ervan willen maken met GPU-Z ofzo?

Alvast bedankt,

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

kijk zelf of hij hier tussen staat, misschien heb je mazzel.

[ Voor 28% gewijzigd door RoadKill21 op 23-12-2008 23:06 . Reden: hmm GoT pakte de link niet netjes, had wel de goede te pakken, sorteren eruit gehaald, moet je zelf maar even browsen. ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
De link (http://selectfolder/cat) die je gaf bestaat niet op mijn computer of op internet. Ik denk dat het een fout copy/paste dingetje is. Ik ben al de hele dag aan het googelen enzo. Techpowerup.com heeft er een maar dat is niet de goede. Temp en fan readings doen het niet in CCC.

Anyway toch bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Ach zo... Dat kan gebeuren. Ik ben deze site al tegen gekomen. Geloof me maar ik zou er niet om vragen als ik niet al heel wat sites en forums af ben geweest.Ik dus ook al op de forums van deze site geweest om te kijken of er daar iets stond. Maar ook hun hebben hem nog niet. De kaart zal wel heel recent zijn. Vroeg of laat komt de bios wel ergens te staan denk ik zo.

Wie weet heeft een tweaker hem en dan is het zo geregeld natuurlijk...

Nogmaals bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Als het een referencemodel is kun je dan niet gewoon een bios pakken van een soortgelijk model op dezelfde snelheid?

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar hoopte ik ook op. Maar dat is dus niet het geval. Het blijkt dat de Sapphire nogal "picky is". Misschien aansturing van de ramdac. Ik weet niet wat er zo speciaal is aan de kaart ziet er nogal reference uit. Maar ik heb biosen van allerlei fabrikanten geprobeert. Hij boot allen van een Sapphire BIOS. Als ik er een 512 Mb versie (kijk die zijn er in overvloed) op zet is er ook maar 512 geadresseerd. Daarom zo specifiek deze BIOS.

Ach het werkt nu maar dan wel zonder powerplay en sensors. Dus de BIOS doet meer dan ik zo zou denken op een graka.

Wel bedankt voor het meedenken trouwens.
Pagina: 1