Toon posts:

opzoek naar een Game Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe laptop. Momenteel bezit ik een Asus F3sv.
Ik ben op zoek naar een laptop waar ik voorlopig even mee verder kan om
mee te gamen. En een systeem die duidelijk een verbetering is ten aanzien van het systeem dat ik nu bezit. Ik weet dat het beter is om een pc te kopen, maar wegens mijn werk is
dat niet mogelijk omdat ik veel van huis ben.

De volgende laptop viel me op en ik vroeg me af of dit een goede keus is qua prijs/kwaliteit verhouding:

Asus G70S-7T049K

Daarnaast vond ik de Asus G70S-7T016K maar die koste ruim 200 euro meer en kon niet opmaken wat het verschil nou eigelijk was tussen die twee types.

Als laatste viel mijn interesse op de Asus G71V-7T043G, maar deze was aanzienlijk duurder dan de eerste 2 laptops.
Is het verstandig te wachten tot dit systeem in prijs zakt of gaat dit nog wel enige tijd duren. Want mijn budget is max 2000 euro.

Ik heb niet echt gekeken naar sytemen van andere merken, misschien weet iemand een vergelijkbaar systeeem die zeker ook de moeite waard is om even te bekijken.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zie b.v.: Gamelaptop

[edit]
okay, mijn post is wel wat kort, maar een dergelijk topic is niet echt gewenst op Got. Je kan ook nog even naar de Best Buy Guides kijken in CSL. Zie b.v.: [NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - september 2008

[ Voor 71% gewijzigd door Noork op 23-12-2008 22:12 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Nu verwacht je van ons dat we zelf even al die types gaan opzoeken die je nu opgeeft ofzo?

Eensch met Noork uiteraard, kijk anders even op Dell.nl en ga naar de laptops ;)

Ik zou voor gamen geen laptop nemen, die twee gaan niet echt lekker samen tenzij je grof wilt dokken. Zeker als je voorlopig wilt kunnen gamen met een notebook moet je eigenlijk beginnen bij een sli opstelling van 2 9600m GT's ofzo. Vrij zeldzaam om te vinden in een notebook, en dan heb je het eigenlijk over een midrange-notebook. Bovendien raak je met zo'n notebook ook direct je draagbaarheid kwijt..

Dus wat wil je nu precies? Ik zou voor een flinke pc gaan. Met 2000 euro heb je echt een bruut systeem.

* Wackoz Mompelt iets over BBG high-end gamesysteem

één is geen, twee is één

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-12-2025

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.