Toon posts:

temp sensor HD3870 op taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ten eerste fijne feestdagen :-)

Ik heb net een nieuwe kaart in mijn pc. Ati Sap. hd3870. |k zie bij de instellingen (passief gekoeld) dat de temp wordt aangegeven. Ik zou dit graag in mijn taakbalk willen hebben. Iemand enig idee of dit een instelling in de software is of dat ik er een apart progje voor moet zoeken..
Bedankt voor een reactie.,

Groet
Hans

Verwijderd

Atitool, rivatuner. Hebben die daar geen optie in zitten? Het klinkt niet alsof je zelf al enig onderzoek hebt gedaan.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 16:17
Of je zet Everest Ultimate aan en knalt hem de balk in, dan heb je direct alle temps van je hele systeem :)

Imho vrij nutteloos, als jij gewoon even een uurtje flink die kaart gaat belasten en je dan naar de temps kijkt dan kun je voor jezelf aannemen dat hij er toch nooit overheen gaat. Of je bent een ras echte monitorings-gek ofzo :+

[ Voor 52% gewijzigd door Wackoz op 23-12-2008 21:52 ]

één is geen, twee is één

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Er zijn talloze tooltjes op het internet beschikbar voor monitoring. GPU-Z kan dit vast wel voor je. En ook de tweakutilities zoals RivaTuner en consorten kunnen die voor je doen.
Maak voortaan een gebruik van de vele zoekmachines die het internet rijk is. We verwachten wel wat eigen inzet alvorens je een topic opent, lees Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door?

Tevens doen wij tweakers elkaar met elke post automagisch de groeten. Die hoef je er dus niet apart bij te vermelden. Zo hou je meer over voor je emails ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.