• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-02 14:49
Heb net de Dell Studio Slim binnen die een HDMI-uitgang heeft zodat ik hem rechtstreeks op mijn LCD TV kan verbinden.

Echter wil het niet lukken. Ik zet de TV eerst aan, zet hem op HDMI-ingang en daarna zet ik de PC aan.

Hij ziet hem hele bootproces niet, ook daarna niet in Windows.

Ik kan alleen de VGA en DVI uitgangen instellen in Ati Catalyst Center.

Nu heb ik de nieuwste Ati driver gedownloaded en het blijft niet werken.

Ik heb nu inmiddels de Home Premium DVD eringedaan om met een schone lei te beginnen; maar ik denk dat er wel iemand is die me hiermee verder kan helpen.

Dell Studio Slim met HD3450 wil ik dus verbinden met mijn Philips 26PF3302 (oid).

HDMI kabel werkt prima omdat deze gewerkt heeft met mijn Philips DVD speler.

Wat vergeet ik hier nog?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En als je nu DVI->HDMI converter gebruikt en dan op je TV?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lelletje
Die heb ik hier dus even niet liggen. Ik wil juist van de HDMI uitgang gebruik maken. Ik heb nu momenteel TFT scherm op DVI aangesloten en dit werkt prima.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laat ik zo zeggen, als hij niet onder de aansluitingen staat onder je ati control, lijkt er iets niet te werken. Onder hardware beheer ergens een vraagteken of uitroepteken? (normaliteren verschijnt de HDMI aansluiting in Ati control enkel als er ook een 'herkend' signaal op de uitgang zit - je TV in dit geval).

edit: @ hieronder, als ik dit plaatje mag geloven wel :) (Ati 3450).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 23-12-2008 20:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:52
Maar zit er VGA, DVI en HDMI op de videokaart?

Coïtus ergo sum

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 08:09
Alleen de HDMI kabel aansluiten en geen VGA/DVI ? (Weet niet wat erop zit)
Als dat niet werkt weet ik het ook niet.. misschien dat de HDMI versies van je TV en je pc niet compatible zijn oid..

• Lelletje
Ik heb inderdaad VGA, DVI en HDMI op de videokaart; ik had de TFT eerst op VGA aangesloten maar dit werkte niet, toen op DVI en het werkt wel.

Ik heb toen ik de PC hier ging aansluiten alleen HDMI kabel aangesloten en verder niets, maar ik kreeg geen beeld. Toen heb ik mijn TFT monitor aangesloten en hij had meteen beeld....

Hoe kan ik achterhalen welke HDMI versies ik heb?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apart dat een TFT niet via VGA zou werken (mits je met DVI->VGA converters werkt, terzijde).

Als je de DVI en HDMI gelijktijdig hebt aangesloten, kan je dan wel binnen ati-console de 2de monitor activeren?

• Lelletje
Ik ga denk ik ff intern bekijken hoe het nu eigenlijk geregeld is, want iets zegt me dat de VGA van onboard graphics is en dat de 3450 van DVI is?

Ik heb nu mijn TFT monitor op DVI aangesloten en ik kan helaas geen 2e monitor activeren, dat had ik al geprobeerd...

• Lelletje
Grrr, hoe dom kan ik zijn....

Ik had zo'n vermoeden dat de HDMI onboard zat op het moederbord, samen met VGA. Hoe kan ik dan via de videokaart HDMI uitgang krijgen?! Blijkt die er gewoon op de achterkant te zitten... Ik heb dus de verkeerde HDMI uitgang gepakt....
Pagina: 1