Toon posts:

mp3-speler

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
wie weet waar ik de mp3Rome kan kopen.
ik ben er al een tijd naar op zoek, dit omdat ik de functie "mp3 in cassette-speler" wel mooi vind.
bij voorbaat dank.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Via de site van de mp3 speler... :z
http://www.romemp3.com/product-main.html

Verwijderd

Topicstarter
daar was ik zelf nog niet achter ;), ik bedoelde een winkel *nee gen webwinkel)

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik weet toevallig dat Mp3man.NL die Rome II binnenkort gaat verkopen. Waarschijnlijk volgende week op de site, maar mail ze anders even... kun je 'm nog sneller bestellen.

Die Rome II is een erg goed apparaat, heb er even mee gespeeld. Afstandsbediening, goede geluidskwaliteit...

• Nick|IA
Hij is volgens mij nog nergens in een Nederlandse winkel te koop.

Verwijderd

Topicstarter
thx, ik ben ook al teverden met de RomeI, dat vanwege mijn budget ;)

• Nick|IA
Ik weet niet zeker of het een Rome II is, het was er wel eentje met een afstandsbediening, maar niet een gouden...

Rome I schijnt enorm te zuigen.

Geluidskwaliteit zou enorm, maar dan ook enorm verschrikkelijk slecht zijn in de auto. Natuurlijk kun je niet supergeluid verwachten van zo'n pijnlijke omzetting (digitaal naar cassette...), maar de Rome II, of degene met afstandsbediening, had een goede geluidskwaliteit in cassette vorm.

Ook lekker USB, ontzettend groot voordeel.

Gaat het je alleen om die bandjesfunctionaliteit? Bij Mp3man.NL kun je ook een caradapter kopen, en dan koop je gewoon een echt mooie MP3 speler (JazPiper, Rio500 (heb ik:7) of kijk eens rond op die website).

Sorry voor het verschrikkelijk slecht te lezen verhaaltje hierboven. Werk hier met bevroren vingers op een verschrikkelijk brakke laptop:r

Verwijderd

Topicstarter
rome II is goud met ab, en rome I is zilver en als het goed is gen ab.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan geen caradaptor vinden op die site :((

Verwijderd

Ik weet niet waar je die rome kunt kopen, maar je kunt ook zoeken of je de Digisette Duo-Aria MP3 player kunt vinden. Hij is in NL te krijgen, maar ik weet niet waar...

Of je koopt een rio500, daar krijg je tegenwoordig een gratiz car adaptor bij. Heb je tenminste ook een beetje normale mp3 speler, en niet in de vorm van een cassettebandje:)

Verwijderd

Topicstarter
"Digisette Duo-Aria MP3 player" die ken ik niet, kan iemand een link geven waar een plaatje van dat ding staat?

• Nick|IA
Je hebt gelijk, hij is niet direct op de site te krijgen. Je moet eventjes een mailtje sturen. Binnen 4 uur antwoord... en anders bellen.

Hij is trouwens van Rio, en je krijgt 'm gratis als je een Rio 500 koopt. Ik heb een RIo 500 met 96MB en dat is echt een geweldige speler, volgens mij de beste. Komt door de meesterlijk goede bediening: groot scherm, scrollwieltje, goede firmware (nieuwe firmware is helemaal B-)).... Super!

Ohoh, ik zie nóg een carkit, die is meer voor de Lenoxx bedoeld. Hij heeft namelijk ook een sigaretten-aansteker-ding-adapter... Klik hier om 'm te bestellen:

http://www.mp3man.nl/shop/bestel.cgi?prod=01-1301-01

Verwijderd

Inderdaad: rio500 met een caradaptor is denk ik wel de beste keuze... Bovendien kun je met zo'n mp3-player in de vorm van een cassettebandje denk ik niet makkelijk van nummer switchen alsie in je autoradio zit! Met de rio500 en die adaptor kun je gewoon nog de knoppen van de rio gebruiken terwijl die adaptor in je autoradio zit...

Helaas kreeg je die adaptor der nog niet bij toen ik mn rio500 heb gekocht :( Nu moet ik hem nog es los erbij gaan kopen...

Welke software gebruik jij trouwes Drophead? Heb je riorio wel eens geprobeerd: http://www.eng.uwaterloo.ca/~jabdelma/ is veel beter dan die Rioport crap!
Kun je mee uploaden/downloaden, ani's maken/uploaden, lettertypes veranderen (per nummer), directories maken, formatteren, is supergebruiksvriendelijk, snel, freeware en maar 250 kb groot!

Verwijderd

Topicstarter
en waar sluit je die caradaptor aan op je autoradio, want wij hebben geen plugje aan de voorkant van de autoradio om iets in te doen :( (alleen een cassette-speler)

Verwijderd

Tis gewoon als het ware een cassettebandje met een kabeltje eraan wat eindigt in een 1,5 mm mini-jack, die je in je rio kunt pluggen. Er loopt dan dus een draadje uit je cassette-speler naar je rio, maar dat kan bij de meeste autoradio's omdat het klepje open kan blijven staan :)
Je kunt die adaptor dus vaak niet in een portable stereo kwijt omdat je het cassettedeck dan echt sluit met een klep, en dan komt de kabel een beetje in de knoei te zitten :)

Verwijderd

Topicstarter
ah, thx

Verwijderd

Shit ik heb zo'n autoradio waar het cassetebandje achter het frontje verstopt zit. Altijd blij mee geweest behalve nu. Eens kijken of hij het ook doet als het frontje naar voren geklapt is.
Pagina: 1