Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BruceAllMikety
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11 15:04
Geachte mede tweakers,

Ik ben op een merkwaardig probleem gestuit, en na wat uitspraken door een persoon, die mij "wel even zou hacken" maak ik me wel een beetje zorgen.

Mijn probleem :

Ik onderhoud graag mijn sociale contacten en gebruik Hyves/MSN/Hotmail/Gmail dan ook regelmatig, maar nog geen week later na die "bedreiging" kreeg ik de volgende melding bij mijn browser ( tevens ook bij IE 7 )
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/4606/verrificatiefoutoy1.png

Zou het een andere oorzaak kunnen hebben, of probeert hier echt iemand mij dwars te zitten ?
Wat dus vreemd is, is dat dat zogenaamde certificaat pas geldig wordt vanaf een datum, die al reeds verstreken is ? Ik heb hier nou al een paar dagen last van 8)7

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Ik zou gewoon even checken of het ip die je krijgt, overeen komt met het IP van Live.com.
Verder eens je datum + tijd checken. Want die datum is al uit het verleden..

Als jij gewoon een goede virusscanner hebt, een mooie firewall en geen vreemde bestanden hebt geopent zou ik me geen zorgen maken.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Jouw computerklok heeft de verkeerde datum.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Cache leeg gooien, cookies weggooien en tijd en datum aanpassen en laten synchroniseren met een ntp server.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

jjbstolk schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:22:
Cache leeg gooien, cookies weggooien en tijd en datum aanpassen en laten synchroniseren met een ntp server.
de windowstime update corrigeeert maximaal een paar uur.... zijn klok staat minimaal 6 maanden fout.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Even het certificaat controleren is naar mening de enigste juiste methode. Door welke CA is het getekend en is de CN ook echt van login.live.com

edit:
Hier wordt het certificaat wel goedgekeurd en is het uitgeven door VeriSign (CA) (is een hele grote CA dus wel betrouwbaar), aan de organisatie (O) Micorosft Corporation en aan de (CN) login.live.com. En waar het natuurlijk dan allemaal om draait is de fingerprint (MD5): C2:37:09:CA:60:75:53:71:7C:7E:F0:26:CC:ED:9C:03

[ Voor 72% gewijzigd door maxjuh op 23-12-2008 21:56 ]

• BruceAllMikety
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11 15:04
leuk_he schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:15:
Jouw computerklok heeft de verkeerde datum.
Gast, je hebt gelijk... 8)7
Thanks _/-\o_
Pagina: 1