Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Word sluiten na afdrukken (met behulp van macro?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sjabloon. Ik wil dat als het document is afgedrukt dat word wordt afgesloten. Op internet is hier niet heel veel over te vinden... Ik heb gezocht op google met "close word after print" en het enige goede resultaat is dit:
http://www.xtremevbtalk.com/archive/index.php/t-133566.html

Ik heb een paar pogingen gedaan volgens de code hierboven maar geen resultaat... Is het uberhaubt mogelijk wat ik wil? En weet iemand hoe dit wel moet?

Verwijderd

rechtermuisknop op document->afdrukken niet goed?
gebruik ik altijd, gwoon ffe je standaard printer goed zetten en hij spuugt ze dr zo uit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:47:
rechtermuisknop op document->afdrukken niet goed?
gebruik ik altijd, gwoon ffe je standaard printer goed zetten en hij spuugt ze dr zo uit.
Nee, ik wil dat word automatisch wordt gesloten als hij het document naar de printer heeft gestuurd. Volgens mij moet dit mogelijk zijn met een macro o.i.d.

Verwijderd

zo goed als elke opdracht (ALT+F8->word commands/opdrachten) in word kan afgevangen worden door de engelstalige naam ervan als een publieke sub (=oproepbaar via alt+f8) in een gewone module te plaatsen.
als je daarin de code plaatst van de laatste reactie van gebruiker "BJ JMU" in de draad op het externe forum waarnaar je verwijst, zal word afsluiten na afdrukken.
maar de 1ste reactie op jouw post in dit forum lijkt me een dondersgoeie ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:18:
zo goed als elke opdracht (ALT+F8->word commands/opdrachten) in word kunnen afgevangen worden door de engelstalige naam ervan als een publieke sub (=oproepbaar via alt+f8) in een gewone module te plaatsen.
als je daarin de code plaatst van de laatste reactie van gebruiker "BJ JMU" in de draad op het externe forum waarnaar je verwijst, zal word afsluiten na afdrukken.
maar de 1ste reactie op jouw post in dit forum lijkt me een dondersgoeie ;)
Ik ga dat eens proberen.

Dat over die eerste post. Ik hoef er uiteindelijk niet mee te werken. Bovendien moet de gebruiker juist wel een printer moeten kunnen selecteren :) .

//Ik denk dat ik FilePrint nodig heb en misschien FilePrintDefault. Dan moet ik alleen nog zorgen dat hij zijn normale afdrukdingen doet en daarna afsluit. Ik ga morgen eens kijken:) Bedankt in ieder geval;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 21:31 ]