Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Soulseek: weinig zoekresultaten?

Pagina: 1
Acties:

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 16:04
Een vriend van mij wil ook graag gebruik maken van Soulseek (www.slsknet.org).

Ik heb het programma netjes bij hem geinstalleerd, de soulseek-poort bij hem geopend en getest of deze daadwerkelijk open was. Hier geen problemen, het werkt allemaal prima.

Echter, ik merk dat hij ontzettend weinig zoekresultaten krijgt in vergelijking met mij (we hebben het op exact dezelfde zoekterm getest), net alsof de poort stiekem toch nog dicht is. Waar zou dit aan kunnen liggen? Hij heeft sneller internet dan ik, en ook had hij geen downloads aanstaan o.i.d.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Hebben jullie beide dezelfde versie van Soulseek geinstalleerd?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:45
Vaak werken dit soort systemen ook met een respect-systeem: je kan pas veel downloaden als je veel uploadt. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Ik weet overigens vrij weinig van dit programma af.

Verwijderd

je hebt zeker de laatste gedownload?

die maakt gebruik van een andere server waardoor je (nog) weinig resultaten zult vinden.

Dat is wat ik er van begrepen heb.

Zelf draai ik versie 156 en ik heb geen problemen met weinig resultaten. Met v157 heb ik idd vrij weinig resultaten.

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 16:04
Van dit alles is geen sprake, we hebben dezelfde versie, zijn allebei geen betalende gebruikers, allebei nieuwe gebruikersnaam/wachtwoord.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Misschien dat er mensen zijn die op het Soulseek forum een zelfde probleem hebben of gehad hebben ?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Pagina: 1