Toon posts:

Geen beeld naar crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag, mijn pc was vorige week gecrashed.

Nu heb ik dus alles er weer opnieuw opgezet, alleen lukt het klonen mij niet meer, dat ik een film op de tv kan kijken.

Ik gebruik een s-video kabeltje en heb nvidia Geforce 6700XL. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en ik zie dat dit een control panel is (rechtermuisknop op het bureaublad)

Dit control panel komt mij zoiezo al zeer onbekend voor, ik kan er alleen niets uit wijs worden en het klonen wil gewoon niet.

Het rare is, dat als ik alles aansluit en de computer weer herstart het beeld wel doorkomt op de televisie, totdat de pc helemaal gestart is, dan is het beeld weer zwart. Ik heb wel geluid.

Na wat zoek en speurwerk kwam ik wel tegen dat ik zeer waarschijnlijk nvieuw had van nvidia. (voor de crash)

Ik ben niet echt superhandig met computers. Ik heb windows XP home edition. sp3

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk had jij een antieke driver geinstalleerd staan (waarschijnlijk eentje van de cd of, gezien het een XL versie is zal het een Medion/Aldi/Lidl/Albert Heijn pc zijn waar de drivers voorgeinstalleerd kwamen). Zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.inno3d.com/support/images/digi_zone/nview_5216/product_gf_nview_clone_mode_1.gif

Je vraag is nu dat je wilt dat het klonen weer werkt? Moet je eens kijken naar:

Afbeeldingslocatie: http://www.funriders.net/temp/Nvidia_8300GS_instellingen.jpg

offtopic:
Je beeld is niet het enige waar iets aan mankeert, naar=>na, zoiezo=>sowieso, nvieuw=>nView

[ Voor 11% gewijzigd door spone op 23-12-2008 17:36 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
ook ff offtopic, naar zie ik nergens staan toch :D:D

Maar euhm, tja dat krijg je als je berichtjes erg snel tikt hé, dan komen er wel eens fouten in voor. :+
sowieso, jaaa leuk woord hoor... ik tikte het dus nooit zo. Geeft niet hoor. O-)

Ik ga het eventjes onthouden sowieso... op google kom je er trouwens veel van tegen... :X

Maar over dat nvidia, ja ik had het antiekere plaatje ja. Het gekke is, dat ik de computer geinstalleerd heb met de cd die erbij zat, en ik neem aan dat hier dan dezelfde driver opstaat als voor de crash.

Maar goed, met het control panel stond alles goed ingesteld, de televisie herkende hij ook, deze stond er gewoon tussen. Als ik de kabels eruit haalde, stond er geen kloon meer tussen.

nogsteeds zwart beeld. Ik heb nu een andere versie van nvidia geinstalleerd, en hier staat wel nView ;) tussen.

• spone
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:06:
ook ff offtopic, naar zie ik nergens staan toch :D:D
* spone wijst subtiel naar topictitel ;)
Maar over dat nvidia, ja ik had het antiekere plaatje ja. Het gekke is, dat ik de computer geinstalleerd heb met de cd die erbij zat, en ik neem aan dat hier dan dezelfde driver opstaat als voor de crash.
Lijkt me wel, allemaal omvallende bitjes op een cd is ook niet handig dat het ineens een andere versie wordt :)
nogsteeds zwart beeld. Ik heb nu een andere versie van nvidia geinstalleerd, en hier staat wel nView ;) tussen.
Wat heb je dan nu geïnstalleerd? Oude of nieuwe stijl? De meest recente van www.nvidia.com? Of heb je hem van de fabrikant van je kaart gehaald? Of misschien toch van een rondslingerend cd'tje :)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
*heeft even subtiel gekeken naar het woordje naar (of is het suptiel:P)* en ze moest lachen.

Ik heb de nieuwste driver geprobeerd, vanaf nvidia.com. Het klonen wil hier niet bij, zwart beeld dus, wel geluid.

Nu heb ik een oudere versie erop, Windows XP/2000: ForceWare 93.71 (volgens de lijst werkt dit ook bij geforce 6700XL

Dit is wel ongeveer hetzelfde plaatje als wat ik had voor de crash. (alleen in t engels)

• spone
  • Niet online
ForceWare 93.71 is wel een driver van > 2 jaar oud, maar als het voor jou goed werkt, perfect :)

Pagina: 1