kleuren in office 2007 weg op xp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Thuis zit ik met een klein probleem; ik heb over office 2003 (netjes in het installatie menu) office 2007 gezet op windows xp. Na de installatie wilde ik office 2007 in gebruik nemen, maar helaas zijn de kleuren van office beperkt tot zwart, wit en blauw. Hierdoor is alles verschrikkelijk onoverzichtelijk en lastig geworden.

Een screenshot is te vinden op: http://www.ruudverbij.nl/office_probleem.JPG.

Hebben jullie zoiets eerder gezien of wellicht een oplossing? Dan zou ik het op prijs stellen als jullie mij deze mee delen :) Want dit is echt onwerkbaar.

Bij voorbaat dank!
Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Het lijkt erop dat de nieuwe ribbon interface compleet niet werkt, heb je tijdens de installatie geen foutmeldingen gehad over DLLs?

Het is toevallig geen erg oud computersysteem qua specs?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste MadMarky,

Tijdens de installatie heb ik geen rare foutmeldingen gezien. De specs van de pc zijn alsvolgt:
AMD, 64bit 3000+
NVidia GeForce FX 5500
768 MB RAM geheugen

met XP SP 3

Dit zou toch voldoende moeten zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:13:
Beste MadMarky,

Tijdens de installatie heb ik geen rare foutmeldingen gezien. De specs van de pc zijn alsvolgt:
AMD, 64bit 3000+
NVidia GeForce FX 5500
768 MB RAM geheugen

met XP SP 3

Dit zou toch voldoende moeten zijn?
En je draait wel in 16bits kleuren of hoger? Of draait je systeem in 256 kleuren of iets dergelijks?
En is het toevallig geen "hoog contrast" (voor slechtzienden) instelling ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 23-12-2008 17:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Heb je ook dit probleem in je beveiligingscentrum enzo?

Screenshotje: [XP] Achtergrond-kleuren en -afbeeldingen missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OPGELOST

Ondertussen heb ik het na een paar uur googlen en wat proberen opgelost. Wat daadwerkelijk de aanleiding was weet ik niet, maar dit is (voor mensen met hetzelfde probleem), hoe ik het heb opgelost:
start->configuratiescherm->categorie weergave->vormgeving en thema's->hoog contrast (links in 'zie ook')->hoog contrast aanzetten met als thema 'regenachtige dag'->toepassen->daarna hoog contract weer uitzetten.
(ja, het is nederlands-->pc van mijn ouders!)

Of het met elk thema kan weet ik niet, maar nu is het opgelost.
Bedankt voor de reacties en hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:24:
OPGELOST

Ondertussen heb ik het na een paar uur googlen en wat proberen opgelost. Wat daadwerkelijk de aanleiding was weet ik niet, maar dit is (voor mensen met hetzelfde probleem), hoe ik het heb opgelost:
start->configuratiescherm->categorie weergave->vormgeving en thema's->hoog contrast (links in 'zie ook')->hoog contrast aanzetten met als thema 'regenachtige dag'->toepassen->daarna hoog contract weer uitzetten.
(ja, het is nederlands-->pc van mijn ouders!)

Of het met elk thema kan weet ik niet, maar nu is het opgelost.
Bedankt voor de reacties en hulp!
Dat zei ik toch? :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Raar, net of er ergens een regkey miste waar 'ie checkt of hoog contrast wel uitstaat :?

Gelukkig dat het opgelost is :)

@RobIII: nee ;) hoog contrast stond niet aan bij 'm maar door het aan en weer uit te zetten loste het het probleem wel op.

[ Voor 35% gewijzigd door Noxious op 23-12-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Noxious schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:26:
Raar, net of er ergens een regkey miste waar 'ie checkt of hoog contrast wel uitstaat :?

Gelukkig dat het opgelost is :)

@RobIII: nee ;) hoog contrast stond niet aan bij 'm maar door het aan en weer uit te zetten loste het het probleem wel op.
klopt, maar RobIII toch bedankt ;) en ook JapyDooge natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit hoort ook nog in het juiste subforum

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1