Toon posts:

Sony vaio ar71s Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft er iemand de sony vaio ar71s en wilt diegene aub een driverdump maken(bijv. dmv drivermax). Ik heb namelijk een clean install gedaan maar niet alles werkt naar behoren(zoals de extra toetsen).

Ik heb al op de site gekeken maar niet alles is daar te krijgen(heb geen recovery gebeuren meer).
Helaas heb ik ook niet alle utilities maar dat maakt niet zo uit.

Alvast bedankt..

Groet

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-01 21:20
Wat dacht je er van om gewoon op de site van Sony te zoeken? Daar heb ik dit gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:23:
Wat dacht je er van om gewoon op de site van Sony te zoeken? Daar heb ik dit gevonden.
Dit heb ik al gedaan zoals eerder geschreven. Echter de extra functietoetsen werken niet(zoals cd lade uitgooien). OOk de batterij geeft een conflict en blueray speler word gezien als een dvd speler...

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-01 21:20
Hmm, anders moet je even een mailtje naar Sony sturen. Ze vinden het vast niet erg om de drivers naar je toe te mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:26:
Hmm, anders moet je even een mailtje naar Sony sturen. Ze vinden het vast niet erg om de drivers naar je toe te mailen.
daar hoopte ik ook op. Ze vroegen helaas 40 euro voor de recovery dvd's en losse drivers anders dan op de site hebben ze niet

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Driver vragen zijn niet toegestaan in de hardware-subfora van GoT. Via Sony of met behulp van google zou je de drivers prima moeten kunnen vinden.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.