Ik wil een nieuwe LCD TV aanschaffen (waarschijnlijk Philips 42PFL9703) en ik ben nu alle opties voor het aansluiten aan het bekijken.
Inmiddels heb ik enkele dagen besteed aan het doorspitten van allerlei internet sites, maar ik ben er nog steeds niet uit.
Mijn situatie is als volgt, ik heb nu:
Tevens is de IR ontvanger van de AB op de Philips digitale satelliettuner kapot, daar wil ik dus ook een oplossing voor.
Wat ik wil is :
Inmiddels heb ik enkele dagen besteed aan het doorspitten van allerlei internet sites, maar ik ben er nog steeds niet uit.
Mijn situatie is als volgt, ik heb nu:
- UPC Digital met mediabox
- Schotel met Philips tuner DSR2210
- Pioneer Homecinemaset XV DV313
- VHS Videorecorder
- Ik heb beneden in de huiskamer straks de LCD Full HD TV en boven nog 3 gewone buis TVs
Tevens is de IR ontvanger van de AB op de Philips digitale satelliettuner kapot, daar wil ik dus ook een oplossing voor.
Wat ik wil is :
- digitale kanalen kijken op standaard kwaliteit en HD kwaliteit van UPC
- digitale kanalen kijken op standaard kwaliiteit en HD kwaliteit via de schotel (Astra)
- films kijken via pioneer home cinema
- films kijken via Blu Ray
- opgenomen programma's afspelen van de HD van de UPC media box
- geluid via de home cinema met 5.1 voor alle bovengenoemde opties
- moet ik ook nog analoog kunnen blijven kijken omdat bij sommige kanalen beter beeld geeft?
- krijg ik problemen met Lipsync en zo ja hoe los ik dat op?
- ik moet natuurlijk een Blu Ray speler kopen, enig advies?
- hoe sluit ik alles op elkaar aan
- en de belangrijkste vraag . . gaat het allemaal lukken met die UPC mediabox, daar hoor ik namelijk allemaal enge verhalen over
- Ik kom ook steeds verhalen tegen die over "black boxes" gaan zoals de Dreambox, maar wat kan je daarmee? Kan je daarmee andere apparaten uitsparen (bijvoorbeeld de sat-tuner?)