2 schermen gebruiken op afzonderlijke grafische kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-03 12:34
Ik heb een systeem met 4*9600GT. Voor een testje met badaboom wil ik het programmatje draaien op 2 gpu's. Dit kan volgens badaboom als je een monitor aansluit op de extra grafische kaart die je wilt gebruiken + het scherm moet actief zijn. Ik heb hier wel 2 schermen staan, maar als ik die gewoon aansluit op de tweede kaart komt er geen beeld. Via nvidea controlpanel wordt het tweede scherm ook ni herkend. Hoe kon ik zorgen dat dit lukt?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je hebt dus al vier grafische kaarten, zeg maar 4 gpu's, en nog een erbij ?

kun je niet ff fijn een linkje neerplanten zodat ik niet zelf hoef te zoeken op badaboom

[ Voor 50% gewijzigd door Fish op 23-12-2008 15:31 ]

Iperf

• crazyheinz
kheb 4 gpu's, thats it :p
Meer kunnen er echt ni in :D
hier staat er uitgelegd dat je een actieve desktop moet hebben enzo, stond ergens op site van badaboom ook maar vind het niet terug.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je hebt SLI aan en dan kun je niet meer als 1 monitor gebruiken. SLI uitdoen dus.

• crazyheinz
sli is niet aan...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

1. SLI must be disabled (if it is enabled) .
2. Each GPU needs to be connected to a display.
3. Each GPU must have a desktop enabled on it.

waarom denk ik toch dat je toch een vorm van sli loopt.

je weet zeker dat je monitor werkt ?

Iperf

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:35
Is 'desktop uitbreiden naar dit beeldscherm' wel ingeschakeld? Afhankelijk van de driver wilt dat nog wel is helpen.

Onder XP: Start > Configuratiescherm > Beeldscherm > tab "instellingen" > desbetreffende scherm aanklikken > vinkje bij "Het Windows bureaublad uitbreiden naar dit scherm"

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent, en dat je duidelijk laat weten in een evt topicstart waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond, wat je toen *exact* probeerde en wat er gebeurde.

Nog los van het feit dat het zeer twijfelachtig is om te zeggen dat je 4 videokaarten hebt maar geen SLI draait (doet denken aan Clinton met z'n "I did not inhale..."), toont deze topicstart en je verdere replies te weinig inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.