Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
iWeb kan dat.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Misschien was het wel gedaan met Picturesque?
CocothumbX doet dat ook voor je, helemaal gratis
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Zoals gezegd waarschijnlijk gewoon gedaan met de standaard software op de mac.
Vanuit iPhoto (alleen voor de Mac) gedaan met een paar simpele acties.
iWeb maakt er dan automatisch een gallery van
Edit: ik weet nou niet of je zelf een Mac hebt (haal ik niet uit je startpost) maar gewoon in iPhoto naar het menuutje 'deel' en dan 'web' kiezen? Kan via MobileMe of als je dat niet hebt saven in een directory en dan uploaden naar je hosting
Vanuit iPhoto (alleen voor de Mac) gedaan met een paar simpele acties.
iWeb maakt er dan automatisch een gallery van
Edit: ik weet nou niet of je zelf een Mac hebt (haal ik niet uit je startpost) maar gewoon in iPhoto naar het menuutje 'deel' en dan 'web' kiezen? Kan via MobileMe of als je dat niet hebt saven in een directory en dan uploaden naar je hosting
[ Voor 38% gewijzigd door MenaceD op 23-12-2008 16:23 ]
Allemaal alvast bedankt, ik ga het even bekijken. En een Mac ja die heb ik zins een week.
Een Imac (24"/4gig/500Hd/8800GS)
Een Imac (24"/4gig/500Hd/8800GS)
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Pagina: 1