Volgens mij is er toch wat mis met het huidige mod systeem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Als je tegenwoordig ook maar een pas uit de maat loopt of iets zegt dat niet helemaal in normaal denkbeeld past word je meteen naar -1 een geplaatst

Nokia lanceert Ovi-maildienst in Nederland en België
Hmmm, nou niet de beste naam op het eerste gezicht imho
Doet mij meer denken aan het vrouwelijk voorplanting's orgaan

Edit: Waarom ongewenst "Ovi" klink verdomt veel als "ovary"
Vertel me waar in mijn post ik een -1 verdien blijf imo binnen de regels, of is woorden als "vrouwelijk voorplanting's orgaan" tegenwoordig ook al uit den boze

Ook als je een keer + stemt waar iedereen - stemt word je meteen van je stem recht ontnomen, word er erg moedeloos van, is ook de reden dat ik steeds minder post op de FP, en denk dat ik niet de eenige ben.

Het huidige systeem moedigt negatief stemmen nog al aan.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Moderatiegeklaag => -1 vrij simpel

Daarnaast denk ik dat je gewoon niet te volgen bent, ik vind het in ieder geval vergezocht.

[ Voor 58% gewijzigd door Jorrit op 23-12-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

"vrouwelijk voorplanting's orgaan"
Ik zou alleen al vanwege de taalverkrachting -1 stemmen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vergezocht, irrelevant en offtopic, zouden de redenen kunnen zijn waarvoor je reactie in eerste instantie op -1 zou kunnen staan. Maar ondanks dat zou je nog kunnen dénken aan een 0. Als je vervolgens die edit erbij zet zorg je ervoor dat er geen reden meer overblijft om nog een 0 te kunnen stemmen.

Overigens had dit net zo goed in het mismod topic gekund, want ik zie nog niet echt een discussie uit deze ene moderatie komen. Ik zie alleen maar herhaling van wat populaire uitspraken. Probeer nog constructief iets van dit topic te maken door argumenten en dergelijke, want anders ben ik bang dat dit topic op slot zal gaan. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Precies wat Cloud zegt. Je reply voegt niets toe, en doet nogal fipo'erig aan. Desondanks had een 0 best gekund, aangezien het ook wel weer onschuldig is. In ieder geval is een -1 helemaal niet zo gek in dit geval. Ik vind het dus ook een beetje vreemd dat er dan meteen iets mis zou zijn met het modsysteem. Zelfs als zou deze reactie enorm fout gemod zijn (wat niet het geval is) dan is een dergelijke conclusie met n=1 absoluut niet gerechtvaardigd.

Mismods komen wel vaker voor. In een systeem wat gereguleerd wordt door iedereen die mee wil doen kun je geen perfectie verwachten. Daarom kan er dmv "grof geschut" reacties rechtgezet worden als je ze even in het mismodtopic post. In dit geval kun je het echter wel laten, want deze reactie staat met de edit volkomen terecht op -1.