Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Registry entry FakeDefaultUserProfile?*

Pagina: 1
Acties:

• marty830
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik was, na een een aanpassing in het register, nog even willekeurig aan het rondkijken toen ik langs deze kwam:

FakeDefaultUserProfile
op [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\FakeDefaultUserProfile]

In de map staat alleen een (default) bestand zonder waarde. Ik vraag me echt af wat deze doet. Google hielp me niet, buiten iemand anders te vinden met dezelfde vraag :P, en dus jullie mening graag.

Virus lijkt me sterk, ms eerder een overbodige entry? Of weet iemand de functie ervan...

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:52
Misschien vergeten weg te halen door Microsoft tijdens de ontwikkelingsfase van Windows...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het zou ook een stuk schelen als je vermeldt welke Windows versie het om gaat, dat voorkomt dat we aan glazenbollentuurwerk moeten doen.

Als je dat nog even met een TR zou willen doen? Graag.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 10:37
Zoals hier al gegrapt wordt: http://discussions.virtualdr.com/showthread.php?t=231805 lijkt dit me geen zaak van levensbelang... ;)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• marty830
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Windows Vista 64 bit