Don't live for pleasure, make life your treasure
Heb je toevallig ooit je emailadres in zo'n block checker of dergelijke ingegeven? Begin alvast met je wachtwoord te veranderen, want het kan zijn dat die gegevens gewon ergens staan opgeslagen en zo automatisch spam versturen.
En via google kwam ik ook op de mogelijkheid uit dat ze je contactenlijst hebben gekopieerd via bovenstaande wijze en nu gewoon je emailadres spoofen zodat het lijkt alsof ze van jouw komen.
En via google kwam ik ook op de mogelijkheid uit dat ze je contactenlijst hebben gekopieerd via bovenstaande wijze en nu gewoon je emailadres spoofen zodat het lijkt alsof ze van jouw komen.
Nee, in principe heb ik nergens iets dergelijks gedaan. Wel heb ik op bepaalde sites dezelfde email-address met wachtwoord, maar dat zijn allemaal vrij degelijke sites. Ik ga mijn wachtwoord nog eens aanpassen, misschien helpt het deze keer wel...
Don't live for pleasure, make life your treasure
Ongeacht of een site degelijk is of niet, maar gebruik je wachtwoord van je email nooit. Maar verzin een ander wachtwoord. Je kan niet zien/controleren hoe een wachtwoord wordt opgeslagen op zo'n website. Daarnaast is het aan te raden om eens in de zoveel tijd je wachtwoord te wijzigen.Stormbringer schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:58:
Nee, in principe heb ik nergens iets dergelijks gedaan. Wel heb ik op bepaalde sites dezelfde email-address met wachtwoord, maar dat zijn allemaal vrij degelijke sites. Ik ga mijn wachtwoord nog eens aanpassen, misschien helpt het deze keer wel...